1:149 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 9 filtrate

Motor AC Traxxas Velineon 380, reg. VXL-3m

Caracteristici: Regulatorul de curent alternativ Velineon VXL-3m de la Traxxas este proiectat pentru modelele tuturor modelelor RC de mașini Traxxas la scară 1:16. Software-ul de calitate permite controlul fin asupra întregului interval de viteză într-un design fără senzori. Designul controlerului este în mare parte rezistent la apă. Alimentare de la 6 la 12 art. NiMH sau 2 până la 3 art. LiPol. Călăreții începători vor primi modul Starter Controller, care reduce puterea controlerului la 50%. Controlerul este echipat cu un conector Traxxas pentru conectarea la baterie și pini placați cu aur de 3,5 mm pentru conectarea la motor. Pornirea, programarea și oprirea controlerului se face cu un singur buton. Starea controlerului este indicată de un LED cu două culori. Motorul AC cu rotor intern Traxxas Velineon 380 este complet compatibil dimensional cu motoarele DC seria 380, dar depășește aceste motoare în ceea ce privește performanța și durata de viață. Din cauza absenței unui comutator, durata de viață a motorului este determinată numai de durata de viață a rulmenților. Datorită amplasării înfășurării pe interiorul carcasei motorului, este posibilă răcirea foarte bine a acestor motoare prin intermediul radiatoarelor atașate la suprafața exterioară a motorului cu ajutorul unei paste aditive de oxid de zinc. Datorita inertiei termice mari a carcasei, aceste motoare, spre deosebire de cele unidirectionale, pot fi suprasolicitate considerabil. Rotorul constă dintr-un magnet de neodim sinterizat, care este echilibrat din fabrică cu o picătură de rășină epoxidică. Caracteristicile controlerului: Controlerul este furnizat cu conectori Traxxas lipiți și pini de 3,5 mm Tipul bateriei poate fi setat: LiPol sau NiMH Alimentare 6 - 12 art. NiMH sau 2 - 3 art. LiPol Moduri controler: Începător - reducerea puterii la 50%, Sport - putere maximă 100% cu marșarier și Curse - putere maximă fără marșarier (unele curse necesită această opțiune) Protectie la supratensiune Protecție termică în două trepte - când este atinsă prima treaptă, puterea este limitată, când este atinsă a doua treaptă, motorul este oprit Protecție împotriva scurtcircuitului în înfășurarea motorului sau a blocării Rezistență crescută la apă - carcasa regulatorului conține o etanșare, există inele O de cauciuc în jurul conductorilor Radiator mare negru cu nervuri. Tranzistoare MOSFET folosite cu o rezistență în stare închisă de 0,5 m ?. Caracteristicile motorului Rulmenți de calitate pentru viață lungă Design fără senzor, înfășurare 8 ture, 4000 rpm / V Seturi de înlocuire a rotorului și a rulmenților reparate disponibile (nr. comandă TRA3372 și TRA3373) Montat din fabrică cu conectori placați cu aur de 3,5 mm Există un calorifer cu pastă sub calorifer la comandă. Nu. TRA3374 Conținutul pachetului: Pachetul conține motorul AC Traxxas Velineon 380 (nr. comandă TRA3371), regulator VXL-3m (nr. comandă TRA3375), autocolante Velineon, instrucțiuni slovace de utilizare.

Motor Traxxas Velineon 380 AC

Caracteristici: Motorul Velineon 380 AC de la Traxxas este conceput pentru mașinile la scară 1:16 ca înlocuitor direct pentru motoarele DC seria 380. Excelează prin eficiență ridicată, performanță ridicată și durată lungă de viață, care este dată doar de durata de viață a rulmenților. Spre deosebire de motoarele de curent continuu, acestea au un cuplu mare pe întreaga gamă de viteze de funcționare - astfel încât puteți obține o accelerație mare la orice viteză. Înfășurarea statorului este situată în interiorul carcasei motorului, ceea ce înseamnă o bună disipare a căldurii, iar datorită inerției termice mari a carcasei, aceste motoare, spre deosebire de cele unidirecționale, pot fi supraîncărcate semnificativ pentru o perioadă scurtă de timp. În plus, este posibil să se prevadă un radiator pe carcasa motorului. Calitatea înaltă se datorează utilizării rulmenților de înaltă calitate și a unui rotor sinterizat cu neodim. Rotorul este perfect echilibrat cu picături de rășină epoxidică pe părțile laterale ale rotorului - nu zgâriați! În secțiunea Piese de schimb sunt disponibile piese de schimb - un set de lagăre de schimb, un rotor și un radiator pentru carcasa motorului. Caracteristici: Rulmenți de calitate pentru viață lungă Design fără senzor, înfășurare 8 ture, 4000 rpm / V Rotor reparat și kituri de înlocuire a rulmenților disponibile (nr. comandă TRA3372 și TRA3373) Montat din fabrică cu conectori placați cu aur de 3,5 mm Există un calorifer cu pastă sub calorifer la comandă. Nu. TRA3374

Motor castel 1406 2280rot/V senzorizat, reg. Mamba Micro X2 (4,0 mm)

Caracteristici: Combo AC - motor 1406 2280 rpm (senzor) cu regulator Mamba Micro X2 urmează seriei anterioare de succes Micro X. Tensiunea de alimentare pentru acest combo 2-4S LiPo . S-a adăugat stocarea informațiilor de bază în LOGGING DATA și tehnologia CRYO-DRIVE™ , care permite controlerului să funcționeze mai rece și mai eficient. Regulatorul în sine nu conține un BEC, pachetul include un BEC extern (reglabil 4,8 - 9 V, implicit 5 V). Construcție impermeabilă și suport pentru motor AC senzor. Acesta este un combo ideal de dimensiuni mici, pentru crawler-uri ușoare de viteză mică la scară 1:10 cu o sursă de alimentare LiPo 2-3S - până la 3,6 kg, pentru crawler-uri mai rapide și mai agresive de până la 1,8 kg. Pentru crawler-uri 1:10 (de exemplu, TRX-4) cu conducere pe teren dificil, alpinism solicitant sau pentru curse, utilizați controlerul Castle Mamba X. Constructie Elementele electronice ale controlerului sunt găzduite într-un corp robust și acoperite cu epoxid rezistent la apă. Acest sistem minimizează riscul de intrare a apei în electronică și promovează un transfer eficient de căldură. Regulatorul este, de asemenea, echipat cu conectori placați cu aur pentru conectarea motorului, un indicator LED și un comutator cu capac de cauciuc (împotriva pătrunderii murdăriei). Cablurile de alimentare de intrare sunt cositorite, depinde de tine ce conector ai in model. Tehnologia Cryo-Drive Cele mai mari pierderi apar în timpul comutării și opririi tranzistoarelor de putere. Castle Creations a dezvoltat un software complet nou care reduce frecvența de comutare a tranzistoarelor de putere. Rezultatul este o reducere radicală a pierderilor de căldură atât în regulator, cât și în motorul însuși, o creștere a eficienței și, în cele din urmă, o prelungire a timpului de conducere. Setarea în timpul conducerii „în mers” Prin conectarea cablului AUX la un canal liber din receptor, puteți controla una dintre funcțiile selectate în timpul conducerii. Funcția specifică trebuie selectată prin setările programului Castle Link. Funcțiile atribuibile sunt: Limitarea performanței gazului - puteți limita max. puterea motorului. O alegere ideală atunci când mașina RC este condusă de copii sau de șoferi mai puțin experimentați. Limitarea puterii inverse - puteți limita puterea maximă a inversului. Limitarea puterii de frânare - cu ajutorul transmițătorului puteți limita puterea maximă de frânare - o alegere ideală pentru cursele cu Crawler Forța de frânare în neutru - cu ajutorul unui transmițător puteți limita forța de frânare în neutru - o alegere ideală pentru Crawler Dezactivați/activați marșarierul Limitarea cuplului maxim al motorului - dacă trebuie să preveniți alunecarea roților, puteți reduce cuplul maxim pe care motorul îl oferă în orice moment în timpul cursei. Obțineți un avantaj față de concurenții dvs.! Modul Rock Race / Crawler Opțiuni de programare Controlerul poate fi setat prin transmițător (setare de bază), adaptorul USB Castle Link, Castle field Link sau B-Link Bluetooth. Doar parametrii de bază pot fi setați prin transmițător. Setările complete pot fi făcute prin adaptorul USB Castle Link sau Castle field Link. Înainte de a conecta USB Castle Link, este necesar să deconectați conectorul AUX. Jurnal de conducere și semnalizare sonoră Controlerul permite înregistrarea datelor măsurate. După încheierea cursei sau în timpul test drive-ului, puteți vizualiza aceste date pe computer și le puteți evalua. Controlerul acceptă și semnalizarea sonoră. Cu ajutorul semnalelor sonore, puteți recunoaște cu ușurință ce se întâmplă cu controlerul. Telemetrie pentru transmițătoare Prin conectarea adaptorului de telemetrie Telemetre Link Spektrum XBUS (vândut separat), obțineți telemetrie completă a controlerului care poate fi vizualizată pe transmițătoarele Spektrum. Puteți obține aceeași funcție pentru transmițătoarele Futaba achiziționând adaptorul Telemetre Link Futaba S.BUS2. Funcția trebuie să fie activată prin programul Castle Link. Proprietățile controlerului Alimentare 2S-4S LiPo (max. 16,8 V) BEC extern puternic 4,8 - 9 V (10 A vârf), 5 V din fabrică Posibilitatea de conectare a unui motor senzor (printr-un cablu opțional Tehnologia CRYO-DRIVE™ Compatibil cu S.BUS2 Telemetre Link Construcție impermeabilă Opțiune de înregistrare a jurnalului de date (Lite) Setarea în timpul conducerii „în mers” Alerte sonore pentru diagnosticare ușoară Setare prin transmițător Configurați și actualizați prin Castle Link USB sau Castle Field Link (card de programare) Construcția de 1406 motoare AC Castle introduce o gamă complet nouă de motoare cu senzori. Avantajul este în principal eficiența ridicată și, atunci când se utilizează regulatorul cu senzor , o potrivire blândă de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate chiar și pentru modelele cu mișcare lentă, cum ar fi de ex. modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea exterioară solidă a motorului) este compus din foi de fier izolate reciproc, de 0,2 mm grosime. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive, la care puteți conecta terminalele în direcția optimă - conform modelului. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici cheie ale motoarelor de curent alternativ Castle 1406 Motoarele Castle 1406 sunt dimensional identice cu motoarele DC din seria 540 Din cauza absenței unui comutator, durata de viață a motorului de curent alternativ este determinată doar de rulmenți, care, totuși, pot fi înlocuiți. Design senzor, senzor de temperatură integrat Înfășurare impregnată rezistentă la umiditate, senzorii sunt înghițiți într-un amestec special de ghiveci Suprafețe statorice foarte subțiri pentru eficiență ridicată Suprafețe mari de lipit ale terminalelor pentru o lipire ușoară Rotorul este acoperit cu material Kevlar. Proprietățile motorului Sursa de alimentare 2-4S LiPo Viteză: 2280 rpm/V (max. 100.000 rpm) Dimensiuni: o36 mm, 49,5 mm Greutate: 197 g Ax: o3,17 mm, 15 mm Conectori: pin 4 mm Conținutul pachetului: Pachetul conține controler Castle Mamba Micro X2, motor senzor 1406 2280rot/V, cablu senzor, BEC extern, autocolante, manual de utilizare SK și manual EN.

Motor castel 1010 4400rot/V senzorizat

Caracteristici: Motor puternic Castle 1010 4400 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modele de mașini 1:16 și modele 1:14 cu o greutate de până la 1,3 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 4S Viteza 4400 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 58,4 mm Greutate 46,5 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1010 5600rot/V senzorizat

Caracteristici: Motor puternic Castle 1010 5600 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modele de mașini 1:16 și modele 1:14 cu o greutate de până la 1,3 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 3S Viteza 5600 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 58,4 mm Greutate 46,5 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1007 6350 rpm senzor

Caracteristici: Motor puternic Castle 1007 6350 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modelele de mașini 1:16 și modelele 1:14 cu o greutate de până la 1,2 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursă de alimentare LiPo 2S până la 3S Viteza 6350 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 50,3 mm Greutate 114,8 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Motor castel 1007 8450 rpm senzor

Caracteristici: Motor puternic Castle 1007 8450 rpm (senzor). Motorul se laudă cu o calitate excelentă a procesării, eficiență și producție redusă de căldură. Este o unitate ideală pentru modelele de mașini 1:16 și modelele 1:14 cu o greutate de până la 1,2 kg. Construcția de motoare AC Castel Avantajul motoarelor de curent alternativ Castle este eficiența deosebită ridicată și, atunci când se utilizează un regulator cu senzor , funcționarea lină de la zero rotații . Prin urmare, motoarele cu senzori pot fi recomandate atât pentru modelele cu mișcare rapidă, cât și pentru cele cu mișcare lentă, cum ar fi modele cu șenile sau mașini RC de expediție. Statorul (partea solidă exterioară a motorului) este compus din foi de fier de grosime izolate reciproc. Înfășurarea statorului este impregnată împotriva umezelii și este definită de un compus special pentru ghiveci. Terminalele de înfășurare sunt formate din benzi masive. Rotorul (partea interioară rotativă a motorului) este realizat dintr-un arbore din oțel călit în care sunt lipiți magneți de neodim. Pentru a crește rezistența, rotorul este acoperit cu material Kevlar și un adeziv bicomponent. Un alt set de 4 magneți este folosit pentru a măsura poziția rotorului. Rotorul este definit între rulmenți printr-un arc lamelar în formă de inel. Există rulmenți cu bile de înaltă calitate în fața din aluminiu, senzori Hall pentru detectarea poziției rotorului și un senzor de temperatură pentru măsurarea temperaturii interne a motorului sunt atașați la capătul din spate. Caracteristici Sursa de alimentare 2S LiPo Viteza 8450 Kv (max. 80.000 RPM) Arbore călit 3.175 mm, lungime 15 mm Conectori 4 mm (pin) Dimensiuni o28 x 50,3 mm Greutate 114,8 g Orificii de montare: M.5 @ 14mm & 16mm; M3 @ 19 mm Controlere recomandate: Mamba Micro X2.

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi