2 950,04 lei cu TVA
Ultima bucată în stoc
  • Livrare prin curier cel tarziu: 6.5.2024
  • Transport: 24,90 lei
points Prin achiziționare veți primi
641 puncte
Desene explozive Toate componentele într-un singur loc
Descrierea produsului

Traxxas Nitro T-Maxx Classic 1: 8 RTR alb

Caracteristici:

Traxxas T-Maxx 2.5 Nitro 4WD Monster Truck este instrumentul suprem pentru victorie. Se remarca printr-un motor de curse TRX 2.5 puternic cu evacuare reglata, sasiul rigid este realizat din aluminiu anodizat albastru 6061-T6 de 3,2 mm grosime. Anvelopele gigantice cu diametrul de 160 mm asigură aderență maximă în teren, mașina are o gardă la sol mare care nu o împiedică să treacă nici măcar de cele mai mari denivelări. Noul T-Maxx are o accelerație incredibilă și o manevrabilitate excelentă pe pistă datorită tracțiunii 4WD și ampatamentului mare. Modelul atinge o viteză de până la 50 km/h!

Datorită utilizării unui sistem de pornire electrică, operarea este foarte ușoară. Transmisia este controlată de la distanță și include două automate înainte pentru o gamă largă de viteze și înapoi. Bucurați-vă de conducerea motorului cu combustie pură cu acest model robust, care poate face față oricărui teren.

Șasiu din aluminiu

Șasiul este fabricat din aluminiu durabil 6061-T6 de 3,2 mm și apoi anodizat în albastru. Pe lângă faptul că formează un cadru solid pentru restul modelului, aluminiul acționează ca un radiator pentru a disipa căldura din motor. Toate sistemele și componentele sunt ordonate pe șasiu pentru o curățare și întreținere ușoară. Mașina RC are o gardă la sol mare de peste 10 cm, ceea ce împreună cu tracțiunea 4WD îi va permite să traverseze chiar și cele mai extreme terenuri.

Motor de curse TRX 2.5

Modelul de mașină Traxxas Nitro RC este alimentat de un motor cu ardere internă TRX 2.5R. Motorul este ușor de reglat cu un carburator cu două ace, funcționează excelent și este fiabil. Construcția motorului este clasică ABC - un piston din aluminiu într-o inserție din alamă cromata dur. Motorul este setat din fabrică pentru procedura de rodare.

Demaror de mașină electrică RC Traxxas EZ Start

Demarorul revoluționar al motorului cu ardere Traxxas EZ-Start înseamnă sfârșitul tragerii laborioase a cablului de pornire, încărcarea bujiei incandescente etc. Demarorul EZ-Start constă dintr-un motor electric care învârte arborele cotit al motorului cu ardere internă printr-o cutie de viteze și un rulment unidirecțional. Cablurile de la motor și bujiile incandescente sunt direcționate către un conector care se conectează la unitatea externă Traxxas EZ-Start. Unitatea externă EZ-Start constă dintr-o baterie NiMH și o sursă stabilizată pentru alimentarea bujiei incandescente. Pornirea este simplă și perfect funcțională - cu ajutorul unui singur buton. Protecția împotriva supraîncărcării motorului și indicarea unei bujii incandescente defectuoase sunt desigur.

Sistem de evacuare

Evacuarea reglată cu două camere Resonator Maxx mărește viteza maximă cu mai mult de 10%.

Sistem de direcție Bellcrank

Modelul de mașină Traxxas T-Maxx RC este echipat cu noul sistem de direcție Bellcrank cu un servo-saver integrat.

Suspensie

Unul dintre caracteristicile lui T-Maxx este incredibila sa suspensie independentă pe 4 roți WideMaxx. Opt amortizoare umplute cu ulei (două pe fiecare roată) asigură o suspensie lină. Suspensia este complet reglabilă pentru diferite piste, cu până la 10 poziții de fixare a șocului, unghiul roții din față reglabil, înclinarea față și spate și unghiuri de cambra față și spate.

Amortizoare cu ulei Ultra Shocks

Amortizoarele de ulei folosesc tehnologia O-ring pentru etanșare. Sunt complet reglabile cu o gamă largă de uleiuri, arcuri și pistoane. Preîncărcarea arcului poate fi reglată folosind șaibe.

Diferențiale

Diferențialele etanșe Revo® Spec sunt utilizate pentru câștiguri masive de cuplu și performanță pe termen lung. Angrenajele sunt metalice și distribuie în siguranță puterea între roțile individuale.

Cutie de viteze cu două trepte cu marșarier

T-Maxx 2.5 Nitro este echipat cu o transmisie automată cu două trepte cu marșarier, care este controlată de un servo separat. Transmisia are un ambreiaj centrifugal instalat pe roata dințată a arborelui de ieșire, care se cuplează numai când turația motorului crește, prin urmare modelul nu merge înainte la ralanti.

Ambreiaj cu frecare

Ambreiajul cu frecare absoarbe șocul motorului în timpul accelerației, ceea ce protejează întregul sistem de propulsie și prelungește durata de viață a acestuia. Intensitatea alunecării ambreiajului poate fi reglată cu ușurință.

Disc rupt

T-Maxx folosește o frână cu disc montată în fața transmisiei, care asigură o frânare puternică pe toate cele patru roți și o putere de oprire fiabilă. Pentru o durată lungă de viață și fiabilitate, se utilizează un disc din fibră de sticlă și șaibe din oțel inoxidabil.

Servo digitale

Modelul este echipat cu un total de trei servo-uri digitale. Un servo 2055 pentru gaz/frână și celălalt servo pentru direcție. Al treilea servo controlează schimbarea vitezei și marșarierul

receptor TQ

Receptorul Traxxas TQ 2,4 GHz cu trei canale asigură un control sigur fără întreruperi. Asociere ușoară cu un singur buton. Indicarea stării folosind o diodă LED.

Kit Traxxas TQ RC

Modelul este controlat de un transmițător RC pe volan proporțional cu trei canale Traxxas TQ, care funcționează în banda de 2,4 GHz - funcționare fără interferențe. Transmițătorul este alimentat de doar 4 celule AA.

Pe emițător există un buton rotativ care ajustează direcția roții (astfel încât modelul să fie drept când volanul este în poziția centrală). Indicarea stării bateriilor din transmițător este indicată de o diodă LED. Transmițătorul poate fi setat să inverseze pe canalul de accelerație și de direcție (dacă doriți să utilizați transmițătorul pentru a controla alte modele).

Caracteristici
  • Filtru de aer mare dublu strat
  • Include kit Traxxas™ TQ 2,4GHz RC, baterie EZ-Start cu încărcător
  • Motor de curse TRX 2.5 cu sistem de pornire electric
  • Anvelope mari pentru toate terenurile de 160 mm pe jante Hurricane™ de 96 mm
  • Evacuare reglată Maxx® Resonator™ DYNO
  • Diferențiale închise față și spate reglabile Revo-Spec
  • Servodirecție digitală cu cuplu ridicat
  • Servo saver și sistem de control Bellcrank
  • Transmisie Revo® Spec cu două viteze
  • Frâne cu disc puternice
  • Modelul este echipat cu o treaptă de marșarier

* Pentru informații despre specificațiile de rezistență la apă, consultați manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru funcționarea într-un mediu umed găsiți pe blog.

Conținutul pachetului:

Conținutul pachetului este o mașină RC complet asamblată model Traxxas Nitro T-Maxx 1:8 cu piese instalate: motor Traxxas TRX 2.5R IPS, receptor Traxxas TQ 2.4 GHz 3 canale, 3x servo 2055 6.2 kg.cm. Transmițător Traxxas TQ 2,4 GHz cu 3 canale. Starter complet Traxxas EZ-Start 2 cu încărcător auto, baterie NiMH 7.2V 1800mAh pentru demaror. Set cheie hexagonală, chei, cheie transversală, cheie pentru bujii incandescente, bujie de rezervă, distanțiere amortizoare, rezervor de combustibil, ulei pentru filtru de aer. Set de autocolante, instrucțiuni în slovacă, manual EN

Vă recomandăm să cumpărați:

Pentru a funcționa modelul, aveți nevoie de 4x baterii AA pentru transmițător, 4x baterii AA pentru alimentarea receptorului, ulei pentru filtrul de aer, ulei pentru conservarea motorului, combustibil.

Pachetul contine o baterie NiMH si un incarcator pentru demaror electric. Acest încărcător este pentru DC 12V cu priză de mașină. Pentru a alimenta încărcătorul din rețeaua de 230V, este necesar să achiziționați o sursă de alimentare Traxxas.

Datorită descărcării mai rapide a bateriilor de creion din model, vă recomandăm să alimentați receptorul cu o baterie cub Traxxas NiMH RX 1200mAh 6.0V. Pentru a utiliza acumulatorul, este necesar să scoateți cartușul bateriei și să înlocuiți întrerupătorul cu un 3034, care are un conector adecvat. Puteți încărca această baterie NiMH cu încărcătorul inclus, trebuie doar să achiziționați un cablu reducător Tamiya mamă - RX mamă.

Combustibil recomandat

După rulare, motorul cu ardere internă Nitor Traxxas poate fi funcționat cu combustibil cu un conținut de nitrometan de 10% până la 33%. Pentru conducerea normală, recomandăm combustibil cu un conținut de nitrometan de 15%, ceea ce înseamnă o reglare mai ușoară a motorului și o uzură mai mică a motorului. Cu toate acestea, este întotdeauna necesar să aplicați ulei după rulare pe motor după conducerea zilnică, care va proteja părțile metalice ale motorului de coroziunea cauzată de reziduurile de nitrometan și să aplicați în mod regulat ulei pe filtrul de aer.

Accesorii pentru funcționare normală

Pentru funcționarea normală a mașinii Traxxas RC, aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv pentru anvelope de bună calitate, ulei de șoc siliconic și un set de șurubelnițe. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de unelte pentru mașini.

Filetul sau capul șurubului este picurat cu adeziv pentru șuruburi, care îl fixează, iar vibrațiile cauzate de antrenare împiedică slăbirea îmbinării șuruburilor. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite slăbirea cu ușurință a îmbinării șuruburilor cu un cuplu adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată un al doilea lipici obișnuit, ar putea fi imposibil să slăbiți șurubul blocat astfel!

Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Nu folosiți niciodată un al doilea lipici obișnuit - nu este flexibil când se întărește și ar crea treptat crăpături în anvelopă din jurul jantelor!

Uneori este necesar să adăugați ulei de silicon la amortizoarele modelului. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri, așa-numitul truse de reparatii. În gama de piese de tuning, tijele de piston cu un strat extrem de dur TiN (nitrură de titan) sunt furnizate cu toate amortizoarele. Puteți recunoaște cu ușurință tijele de piston cu o suprafață TiN după culoarea lor verde-aurie.

Recenzii

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi