Contractul de cumparare pe baza caruia se realizeaza vanzarea de produse vanzatorului ,apare pe baza unei confirmari obligatorii a comenzii. Confirmarea  trebuie sa se faca prin e-mail, in asa fel incat, sa fie realizata dupa ce ati facut comanda electronica (primirea  comenzii in sistem nu este considerata comanda propriu-zisa).Dupa confirmarea comenzii de catre cumparator (sau o parte din ea)deja este considerata comanda finala pentru ambele parti in cazul in care nu exista nici o incalcare a termenilor convenite la momentul confirmarii.

Conditiile esentiale sunt considerate continutul comenzii (specificatia exacta a produselor si cantitatea), pretul produsului si transportul, metoda si data livrarii.

In cazul in care pe pagina noastra raijucarii.ro apare un produs cu pretul gresit, de exemplu un produs bine cunoscut si aflat pe stoc apare la un pret neobisnuit ,pretul de ”0” sau ”1” lei datorită unor erori ale sistemului, vanzatorul nu este obligat să livreze produsul la pretul gresit dar are posibilitatea de a oferi produsul cumparatorului la pretul corect sau sa anuleze comanda.

2. Anularea comenzii

Anularea comenzii din partea cumparatorului.

Cumparatorul are dreptul sa anuleze comanda fara a specifica cauza,doar inainte sa confirme comanda propriu-zisa.

Dupa ce ati confirmat comanda,anularea ei este posibila doar daca vanzatorul nu respecta conditiile de livrare.

In cazul in care doriti sa anulati comanda ,cumparatorul este raspunzator pentru daunele suportate de catre vanzator.

Vanzatorul isi exercita dreptul la plata de daune in special atunci cand cumpara produse „la cerere“ ,care au fost procurate la cererea clientului si produsele au fost asigurate.

Taxa de anulare a comenzii se poate ridica la 50% din pretul total al marfurilor.

In cazul in care clientul a platit deja o parte din suma sau suma intreaga ,aceasta suma ii va fi returnata pe cont in termen de 14 zile calendaristice.

Anularea comenzii din partea vanzatorului

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda sau parte a acesteia in urmatoarele cazuri:

Comanda nu a putut fi confirmata (date personale gresite,numarul de telefon, inaccesibilitate, nu raspunde la e-mailuri etc.)* produsul nu se mai fabrica sau nu se furnizeaza sau sunt modificate în mod semnificativ preturile de catre furnizor.

In cazul in care va interveni o astfel de situatie,vanzatorul il va contacta pe client pentru a se hotara care sunt pasii urmatori.

In cazul in care clientul a platit o parte din suma sau suma totala, aceasta suma ii va fi returnata pe cont in termen de 14 zile calendaristice.

 

3. Retragerea din contract (coletul)

 Retragerea din contract din partea cumparatorului

Clientul,care nu cumpara produse pe firma si este în conformitate cu legislatia in vigoare are dreptul de retragere în termen de 14 zile lucratoare de la preluarea coletului.

Pasii care trebuie urmati in cazul retragerii din contract:

In cazul  in care se doreste retragerea din contract ,contractul se anuleaza de la inceput se reface sau inlocuieste ,furnizorul ii da clientului ,sau clientul da furnizorului produsele  primite de comun acord.

Clientul se poate retrage asa, ca trebuie sa-l anunte pe vanzator electronic pe adresa de e-mail info@raijucarii.ro

Daca doriti sa va retrageti din contract este obligatoriu sa specificati:

numarul comenzii

simbolul variabil

data cand ati cumpara

sa prezentati in original documentul prin care ati facut plata

sa specificati numarul de cont ,unde vor fi returnati banii.

 Daca clientul a primit si preluat coletul ,trimite coletul inapoi la sediul vanzatorului ,unde vanzatorul va evalua starea produselor returnate.

In cazul in care coletul este trimis vanzatorului ,si nu este ambalat si in stare intacta,clientul are obligatia sa plateasca costurile principale, ca sa aduca bunuri la starea lor initiala si prejudiciul cauzat bunurilor (continut incomplet, ambalaje deteriorate, bunuri uzate sau murdare ,etc).

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Produsele returnate nu trebuie sa prezinte:

urme de asamblare

urme de folosinta

sa fie zgariate

deteriorate

continutul trebuie să fie complet

produsele trebuie sa fie in ambalajul original.

 Vanzatorul este obligat in caz de retragere sa returneze clientului pretul de achizitie deja platit sau o parte a acestuia.

Vanzatorul va returna banii pe contul dumneavoastra in termen de 14 zile de la emiterea unei note de credit.

4. Termeni de livrare

 Livrarea (produselor comandate) o sa fie in in functie de disponibilitatea produselor si conditiile magazinului care vinde produsele ,se vor realiza in timpul cel mai scurt,de la confirmarea comenzii propriu-zise,in cazuri speciale poate sa fie perioada de livrare mai mare,dupa un acord cu cumparatorul.

Indeplinirea livrarii se considera livrarea la locul mentionat.

Nu face parte din livrare instalarea.

Transportul la adresa clientului este asigurata de vanzator.

Transportul contine întotdeauna o factura.

La produsele unde este specificata disponibilitatea de 3 - 5 zile ,5 - 7 zile...etc ,noi comandam de la furnizorul nostru produsele din comanda dumneavoastra si in intervalul specificat ne vin produsele de la furnizor iar perioada de livrare este din momentul in care este expediat produsul si va vine prin mail confirmarea expedierii coletului.

In cazul in care nu ridicati personal coletul (curier,posta...)se considera ca si data de vanzare a produsului data cand este preluat coletul.

Livram produse pe teritoriul Romaniei.

Costul transportului produselor se face in functie de modul de transport selectat.

Metoda de livrare pe care o doriti ,o alegeti in sectiunea comanda.

5. Raspunderea pentru produse defecte si garantia

 Cumparatorul are obligatia de a verifica produsul dupa ce il preia.

Daca sunt gasite deteriorari pe ambalajul produsului ,cumparatorul are obligatia de a verifica starea produsului ,iar in cazul in care produsul e deteriorat sa faca o lista cu deteriorari din cauza transportatorului .

Produsele sunt asigurate in cazul comenzii mai mari de 5 euro cu TVA .

Dupa completarea  listei  defectiuni cu transportatorul ,clientul o sa primeasca o reducere substantiala sau o sa-i fie trimis un produs nou(in cazul asigurarii mentionate mai sus) .

Reclamatia produsului deterioarat mecanic ,care nu a fost vizibil la preluarea coletului,este nevoie sa fie constatata si sesizata imediat dupa preluarea coletului .

Reclamatiile ulterioare ale deteriorarii mecanice ale produsului nu vor mai fi acceptate.

Clientul are obligatia dupa preluarea coletului (personal sau alta persoana)sa controleze daca coletul este complet.

Dupa livrarea prin curier clientul trebuie sa completeze pe loc protocolul de reclamatii daca coletul este incomplet.

Garantia nu se aplica la produse normale care sunt uzate (sau parte din ele) cauzate de utilizarea lor. Produsele cu o perioda de valabilitate scurta nu se pot considera ca defect si nici nu se pot reclama.

Codul civil prevede că cumpărătorul este îndreptățit să se plângă de defecte care apar în bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la achiziționarea produsului. Cu toate acestea, acest paragraf nu se aplică duratei de viață a bateriilor și acumulatorilor. Reducerea capacității nu este o eroare, ci o caracteristică naturală a bateriei. Datorită faptului că uzura are loc în timpul utilizării normale a mărfurilor, garanția poate fi revendică numai dacă bateria este deteriorată. Durata de viață a bateriei este cel mai adesea asociată cu numărul de cicluri de încărcare, dar și cu metoda de încărcare, descărcare și stocare. Prin urmare, se utilizează o durată de viață standard de 6 luni. Dar aceasta este durata de viață a bateriei, nu perioada de garanție! Perioada de garanție nu poate fi confundată cu durata de viață a produsului! Bateriile nu trebuie să fie stocate descărcate pentru mult timp.

Perioada de garantie pentru toate persoanele care folosesc produsele in scopuri comerciale sau de afaceri si nu este determinata in Codul civil se stabileste de importator sau producator.

In caz ca se ajunge la un conflict contractual consumatorul are dreptul la cai de atac si anume:

aducerea produselor folosite in starea corespunzatoare din contract si daca au necesitat reparatii

o reducere proportională a pretului de achizitie

inlocuirea  produsului

rezilierea contractului.

 

In primul rand, consumatorul poate cere vanzatorului sa repare gratuit sau sa  inlocuiasca gratuit produsul utilizat. Cumparatorul are dreptul sa ii fie schimbat produsul doar atunci cand nu prezinta defecte excesive.Daca defectele sunt de proportii ,centru de service autorizat al producatorului hotareste ,sub forma unei evaluari scrise a defectelor. Pe baza acestei decizii se va proceda in continuare conform legii.

Drepturile de raspundere pentru defecte sunt aplicate de catre vanzator, la cel care a achizitionat. In cazul in care se vor efectua reparatii de catre o alta persoana(de exemplu. un service autorizat), vanzatorul este obligat sa accepte reclamatia.Vanzatorul este obligat sa accepte reclamatia ,dar apoi o transmite la un centru autorizat. Vanzatorul hotareste despre reclamatie imediat ,in cazuri mai dificile va hotara la indrumarea unui service autorizat. Aceasta perioada de evaluare de specialitate a defectului nu este inclusa in termen.

6. Protectia datelor cu caracter personal

 Va respectam confidentialitatea. Ca sa va putem oferii servicii de calitate ,trebuie să cunoastem unele dintre datele dvs. personale. Aceste date le protejam impotriva utilizarii abuzive si garantam ca datele dumneavoastra nu vor fi folosite de catre un al treilea subiect ,informatiile de contact si detalii despre achizitiile dumneavoastra.

Prin folosirea acestui magazin online sunteti de acord cu colectarea si utilizarea de informatii despre dvs. si achizitiile in conditiile specificate mai sus.Prin inregistrarea clientului, aflarea noutatilor ,participarea la sondaje si alte forme de inregistrare suplimentara accepta in mod automat ca puteti fi informat despre noutătile din magazinul nostru online prin e-mail sau telefon.Daca pe viitor nu o sa doriti aceste informatii ,aveti posibilitatea oricand sa le opriti asa cum este descris in fiecare mesaj.

Magazinul nostru online isi rezerva dreptul de a se retrage din garantiile de securitate in caz de atac a site-ul de catre infractori (Hecker). Numai in acest caz, nu se aplica regulile de mai sus de prelucrare a datelor.

7. Reclamatii / Proceduri in caz de reclamatii

 In cazul in care au fost gasite defecte pe produs, urmati pasii urmatori:

 

 Scrieti reclamatia dumneavoastra pe adresa info@raijucarii.ro

Vanzatorul trimite curierul sa ridice produsul revendicat iar cumparatorul trebuie sa-l predea la curier cu o copie a facturii si cu o descriere a defectelor produsului.

Adresa care trebuie specificată pe produsul revendicat este:

Expandeco - Raijucarii.ro - Str. Michelangelo, Nr. 25, 410431 Oradea, Jud. Bihor

 

Vanzatorul trebuie sa rezolve reclamatia(pozitiv sau negativ) cel tarziu in termenul prevazut de lege, care este de 30 zile.

Dupa depasirea acestei perioade cumparatorul are dreptul la o rambursare a sumei de cumparare.

Vanzatorul evalueaza reclamatia in baza instructiunilor furnizate de producatorul produsului.

Vanzatorul poate trimite produsul pentru a fi evaluat de producator.

In cazul recunoasterii reclamatiei ,vanzatorul o să trimita cumparatorului un produs nou sau acelasi produsul daca a putut fi reparat.

Cumparatorul nu suporta taxele de transport.

Produsul reclamat nu il trimiteti prin ramburs, COLETUL NU VA FI PRELUAT