Regulamentul de reclamație
Reclamatii/Regulament de reclamatie
În cazul în care a fost găsită o defectiune la produs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.
- Dacă consumatorul dorește să reclame produsul, recomandăm să contacteze vânzătorul la adresa de e-mail info@raijucarii.ro, (în subiectul mesajului să menționeze RECLAMAȚIE). În mesaj, cumpărătorul este obligat să menționeze denumirea produsului reclamat, să descrie motivul reclamației și să atașeze o copie a facturii sau a dovezii de plată pentru produsul reclamat.
- Produsul reclamat poate fi livrat de consumator la sediul vânzătorului (Raj Toys s.r.o. - Rajhraciek.sk, Diaľničná cesta 22C, 90301 Senec) fie personal, fie prin poștă recomandată sau printr-o companie de curierat.
- Pachetul trebuie să fie ambalat corespunzător și să conțină: produsul reclamat, inclusiv accesoriile, dovada achiziției (factură sau bon fiscal), descrierea defectului și datele de contact ale cumpărătorului - adresă de retur, număr de telefon, e-mail și IBAN în cazul soluționării reclamației printr-un credit.
- Produsul reclamat trebuie să fie livrat curat de impurități!
- Costurile de transport pentru produsul reclamat de la cumpărător la vânzător sunt suportate de cumpărător.
- Transportul de retur după soluționarea reclamației justificate este suportat de vânzător.
- Vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația (favorabil sau nefavorabil) cel târziu în termenul prevăzut de lege, care este de 30 de zile. În cazul depășirii acestui termen, cumpărătorul are dreptul la returnarea sumei plătite.
- Vânzătorul evaluează reclamația pe baza instrucțiunilor stabilite de producătorul produsului.
- Vânzătorul poate trimite produsul pentru evaluare producătorului sau pentru o evaluare specializată.
- În cazul acceptării reclamației, vânzătorul va livra un produs nou sau reparat cumpărătorului, iar cumpărătorul nu va suporta costurile de transport.
- Nu trimiteți produsul reclamat prin ramburs, NU VA FI ACCEPTAT.