Losi Desert Buggy XL-E 2.0 1: 5 4WD RTR FOX
Caracteristici:
Model mare de mașină RC 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD cu tehnologia SMART. Este echipat cu un motor puternic fără perii Spektrum Firma 4P 780Kv, cu un regulator fără perii Spektrum Firma® 160A și un servom S906 30 kg.cm cu angrenaje metalice, electronică rezistentă la apă, transmisie RC DX3.
Doriți un model de mașină cu adevărat imens pentru bărbați adevărați? Desert Buggy DBXL-E 2.0 este cunoscut în întreaga lume pentru dominația sa pe piața mașinilor la scară 1:5, care impresionează prin performanța și viteza sa, depășind astfel concurența. Șasiul utilizat este din aluminiu anodizat 6061-T6, care rezistă în siguranță la solicitări extreme în timpul salturilor, la fel ca angrenajele metalice și semi-axele. Această versiune are știfturi de semi-axă mai puternice de 5 mm, care transmit în siguranță puterea de propulsie către roți.
O schimbare importantă față de versiunea anterioară Buggy XL-E este noua electronică cu tehnologia SMART. Datorită motorului Spektrum Firma 4P 780Kv, regulatorului fără perii Spektrum Firma® 160A și receptorului Spektrum SR6100AT cu telemetrie, clientul va primi o cantitate mai mare de informații. Receptorul va citi datele telemetrice de la regulator și le va transmite către transmisie. Receptorul suportă tehnologia AVC, setarea AVC se face prin intermediul transmisiei. Electronică receptorului este protejată cu un lac special, care împiedică pătrunderea umidității sau a murdăriei. Datorită puterii de transmisie de 100 mW EIRP, se asigură o acoperire excelentă a telemetriei.
Caracteristici cheie Desert Buggy DBXL-E 2.0
- Mașină puternică la scară 1:5, potrivită și pentru curse
- Acces ușor la șasiul modelului prin caroseria rabatabilă
- Regulator electronic Spektrum™ Firma® 160 A SMART
- Motor puternic fără perii Spektrum Firma 4P 780Kv
- Sistem electronic de stabilizare Spektrum AVC
- Amortizoare mari din aluminiu
- Turnuri de amortizoare din aluminiu
- Noua aripă de presiune eficientă
- Cutii de viteze noi pentru creșterea rezistenței și stabilității sistemului de propulsie
- Șasiu din aluminiu anodizat întărit 6061-T6 cu grosimea de 4 mm.
- Axuri de propulsie cu știfturi mai puternice de 5 mm
- Interiorul realist al șoferului nu doar că arată bine, dar împiedică pătrunderea murdăriei în șasiu
- Pneuri Maxxis Creepy Crawler LT
- Include transmisia Spektrum DX3 cu receptor SR6100AT
Tehnologia AVC (Control Activ al Vehiculului)
Tehnologia AVC este o tehnologie avansată Spektrum de la Horizon Hobby, pentru modelele RC de mașini. Acest sistem de stabilizare aduce o modalitate complet nouă de a controla mașinile RC. Tehnologia AVC utilizează senzori pentru corectarea direcției și simultan a accelerației. Datorită intervențiilor adecvate în direcție și puterea motorului, rezultatul este o conducere mai lină, un comportament stabil pe teren plat și în viraje și o menținere mai sigură a traseului. Este de la sine înțeles că sensibilitatea direcției este ajustabilă, inclusiv opțiunea de a o dezactiva și de a lăsa totul în mâinile șoferului.
Regulator fără perii SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART
Controlul modelului este asigurat de regulatorul modern SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART cu un microcontroler ARM Cortex M4 pe 32 de biți, care este capabil să citească telemetria completă și să o transmită receptorului printr-un conductor integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Informațiile despre tipul, temperatura și tensiunea celulelor bateriei sunt citite direct de la bateria Smart. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la setarea corectă a tipului de baterie și la posibila descărcare excesivă a acesteia.
Electronică este complet turnată într-un material special de turnare, care împiedică pătrunderea umidității* sau a murdăriei în electronică. Regulatorul se pornește și se setează cu butoane care sunt sub un capac din cauciuc.
- Regulatorul conține un procesor ARM M4 pe 32 de biți rapid și puternic
- Regulatorul este rezistent la apă*
- Protecție la supracurent, protecție termică, failsafe
- Deconectare automată LiPol la tensiune scăzută
- Carcasă robustă din plastic, radiator din aluminiu cu ventilator pentru eficiență ridicată
- BEC puternic
- Conectori IC™ foarte rezistenți, compatibili cu conectorii EC™
Motor fără perii Spektrum™ Firma® 4P 780Kv
În mașină este instalat un motor fără perii Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, compatibil cu 8S LiPo, cu care poate atinge o viteză de până la 80 km/h!
Servo de direcție Spektrum S906
Servo digital S900S cu angrenaje metalice are două rulmenți, angrenaje metalice, viteză de 0.21 s/60°, cuplu de 30 kg.cm, construcție rezistentă la apă.
Noua întărire centrală a șasiului
Pentru întărirea șasiului sunt instalate suporturi de șasiu, care sunt fixate de partea centrală a șasiului și ajung până la diferențialul din față și din spate.
Șuruburi de siguranță
Pentru a preveni căderea accidentală a șuruburilor cu știfturi, care fixează manșoanele de semi-axă pe ax, există arcuri de siguranță în caneluri.
Cutii de viteze ale diferențialelor
Noile cutii de viteze ale diferențialelor au o rezistență mai mare și asigură stabilitatea sistemului de propulsie pentru o conducere mai liniștită, mai fiabilă și fără probleme.
Suporturi întărite pentru diferențiale
Noile suporturi pentru cutiile diferențialelor au o rezistență mai mare și asigură o rigiditate mai mare a diferențialelor pe șasiu.
Carcasă din aluminiu a diferențialului
Noile carcase din aluminiu ale diferențialului au o rezistență mai mare și asigură o rigiditate mai mare la torsiune decât cele din plastic obișnuit. Motoarele fără perii de astăzi produc atât de multă energie, încât este necesar să se aleagă materiale cu o rezistență suficientă.
Noi amortizoare cu capace cu logo FOX
Noile amortizoare din aluminiu au capace din aluminiu mai joase, care permit o întreținere și o înlocuire mai ușoară a garniturilor amortizoarelor și îmbunătățesc performanța. Capacele superioare au logo-ul FOX gravat cu laser pentru un aspect inspirator.
Pneuri MAXXIS Creepy Crawler cu inele Bead Lock
Pneurile originale Pneuri MAXXIS Creepy Crawler, cu un profil universal pentru o tracțiune crescută, oferă, la fel ca originalul, mașinii caracteristici excelente de conducere pe orice teren.
Turnuri din aluminiu pentru amortizoare
Pe lângă noile amortizoare, DBXL-E 2.0 are și turnuri din aluminiu noi pentru amortizoare din față și din spate, cu mai multe puncte de montare pentru o stabilitate și o manevrabilitate mai bună.
Sistem de propulsie pentru condiții dificile
Toate componentele sistemului de propulsie sunt fabricate din oțel și sunt tratate pentru a rezista la coroziune. Axurile de propulsie au acum un diametru mai mare al știfturilor de 5 mm.
Aranjamentul electronic pe șasiu
Șasiul este fabricat din aluminiu anodizat rezistent 6061-T6 cu grosimea de 4 mm, pe care sunt instalate toate componentele importante, cum ar fi punțile cu diferențiale, motorul, regulatorul, diferențialul central cu distribuțiile către diferențiale. Direcția este asigurată de un servo masiv cu un cuplu de 30 kg.cm.
Nou suport pentru regulator
Pentru a crea mai mult spațiu pentru baterii, regulatorul a fost mutat pe placa de montaj în afara diferențialului central. Acest lucru a permis o distribuție optimă a greutății în mașină și a crescut eficiența răcirii regulatorului.
Nou aspect al caroseriei LOS05020V2T1
Culoarea mașinii este inspirată de adevăratul motorsport Fox Shox în culorile alb-negru-portocalie.
Nou aspect al caroseriei LOS05020V2T2
Culoarea finală tipică pentru caroserii în culorile roșu și alb cu logo-ul Losi și flăcări.
Electronică rezistentă la apă
Modelul RC DBXL-E 2.0 este echipat cu electronică rezistentă la apă*, inclusiv receptor, servo și regulator. Modelul este construit pentru a minimiza riscul de pătrundere a apei în electronică, totuși este necesar să se minimizeze riscul de umiditate, în special în ceea ce privește motorul, care nu are această protecție și, prin urmare, necesită întreținerea regulată a componentelor rotative, în special a rulmenților.
Bară de iluminat
Ca mașina este echipată cu o bară LED de iluminat deasupra feronerie, care poate fi activată și dezactivată la alegere. Puteți, așadar, să ieșiți la o plimbare nocturnă fără a vă face griji că vă veți pierde sau rătăci.
Transmisie RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Noua transmisie RC Spektrum DX3 are 3 canale și este compatibilă cu sistemul de stabilizare Spektrum AVC și telemetria Spektrum Smart. Acoperire excelentă, răspuns super rapid și rezistență ridicată la interferențe datorită tehnologiei exclusive Spektrum DSMR. Setare rapidă a parametrilor necesari.
- Indicație LED a stării de încărcare a acumulatorilor Smart din model
- Suport pentru sistemul de stabilizare Spektrum AVC
- Posibilitatea de a seta inversul, dimensiunea deflecției și funcția canalului 3
- Trim pentru canalul de accelerație și direcție
- Datorită limitatorului de accelerație, puteți restricționa viteza maximă a modelului pentru copii
- Ergonomic, ușor
- Volan cu o bandă de spumă pentru o prindere confortabilă
Tehnologia Spektrum SMART
Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart, care oferă mai multe informații despre model, o utilizare mai ușoară și întreținerea acumulatorilor. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, sunt capabile să comunice între ele și să transmită telemetrie.
Transmisia DX3 inclusă afișează starea de încărcare a acumulatorului Smart din model.
Ca tuning, puteți vizualiza telemetria completă (turații, viteză, temperatură și altele):
- Prin adăugarea unui modul BT la transmisia setului DX3, care va permite conectarea modelului la aplicația grafică clară Spektrum Dashboard pe telefon sau tabletă.
- Folosind o transmisie universală Spektrum cu display, de exemplu DX6C.
Mai multe informații despre tehnologia Smart găsiți în blogul nostru.
Receptor cu tehnologia AVC (Control Activ al Vehiculului)
Tehnologia AVC este cea mai recentă inovație Spektrum de la Horizon Hobby în domeniul receptorilor pentru modelele de mașini. Acest sistem de stabilizare aduce o modalitate complet nouă de a controla mașinile RC. Tehnologia AVC utilizează senzori pentru corectarea direcției și simultan a accelerației. Rezultatul este o conducere mai lină, un comportament stabil pe teren plat și în viraje și o menținere mai sigură a traseului.
* Informațiile despre specificația rezistenței la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede găsiți în blog.
Conținutul pachetului:
Pachetul conține un model RC complet asamblat, gata de utilizare, de mașină 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 cu componentele instalate: motor fără perii Spektrum Firma 5613 780ot/V, regulator Smart Spektrum Firma 160A BL 3S-8S, servo de direcție Spektrum™ S906 1:5, receptor SR6100AT AVC®. Transmisia Spektrum DX3, 4x baterii AA pentru transmisie, unelte: cheie pentru legături, cheie pentru roți, chei imbus (2, 2.5, 3, 4 mm). Manual în cehă și manual în EN, DE, FR, IT.
Recomandăm să achiziționați:
Pentru a pune în funcțiune modelul, este necesar un acumulator de propulsie și un încărcător adecvat pentru acumulatorul de propulsie.
Acumulatori recomandați
Modelul funcționează cu două acumulatori identici 3S LiPo (11.1 V) sau 4S LiPo (14.8V).
- Pentru utilizare obișnuită, acumulatori LiPo Spektrum 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
- Pentru viteză maximă, acumulatori LiPo Spektrum 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
- Pentru putere și viteză maximă, acumulatori LiPo Spektrum 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2.
Acumulatorii Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și cea mai sigură metodă de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Acumulatorii Smart G2 sunt și mai ușor de utilizat și mai siguri, datorită absenței conectorului de echilibrare. Acumulatorii G2 au, de asemenea, o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Acumulatorii Smart G2 pot fi încărcați doar pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate pentru acumulatori convenționali și Smart
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât acumulatorii Smart și Smart G2, cât și acumulatorii convenționali. Încărcătoarele Smart vândute anterior, după actualizare, suportă de asemenea Smart G2.
- Încărcător de rețea Spektrum S1100 G2 cu un singur ieșire 1x 100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1200 G2 cu un singur ieșire 1x 200W.
- Încărcător de rețea Spektrum S2100 G2 cu două ieșiri 2x 100 W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1400 G2 cu un singur ieșire 1x 400 W.
Carcase de protecție pentru acumulatori
Carcasele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și o greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare. Acumulatorul LiPo este predispus în special la daune mecanice și, prin urmare, trebuie protejat cu grijă.
Accesorii pentru utilizare obișnuită
Pentru utilizarea obișnuită a mașinilor RC Losi, aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv de calitate pentru pneuri, ulei de silicon pentru amortizoare și un set de șurubelnițe. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașini sau un set de șurubelnițe imbus de calitate 1.5/2.0/2.5/3.0mm. Vă recomandăm să consultați Seturile de unelte
Adezivul pentru șuruburi se aplică pe filete sau pe capul șurubului, ceea ce duce la fixarea acestuia, iar vibrațiile cauzate de conducere nu permit slăbirea îmbinării șurubului. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite o deșurubare ușoară a îmbinării șurubului cu un moment adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit, deoarece un șurub astfel lipit ar putea fi imposibil de deșurubat!
Adezivul pentru pneuri lipește pneurile de janta roții. Este întotdeauna necesar ca pneul să fie lipit ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă pneul nu este lipit pe întreaga circumferință, acesta poate să se rupă. Adezivul pentru pneuri are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciuc sau nylon și, de asemenea, după întărire, adezivul este flexibil. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit - acesta, după întărire, nu este flexibil și în jurul jantelor se vor forma treptat fisuri în pneuri!
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului. Prin utilizarea obișnuită, se produc doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt furnizate așa-numitele kituri de reparare. În oferta pieselor de tuning, sunt furnizate tijele cu un strat extrem de dur TiN (nitrură de titan) pentru toate amortizoarele. Tijele cu suprafață TiN pot fi recunoscute ușor după culoarea aurie-verde.