Aeronave cu kit clasic A07115 - Junkers JU87B-2 / R-2 (1:48)

Marcă Airfix
Cod produs 30-A07115
206,00 lei cu TVA 249,80 lei
3 - 7 zile
  • Livrare prin curier cel tarziu: 23.5.2024
  • Transport: 24,90 lei
points Prin achiziționare veți primi
44 puncte
Descrierea produsului

Aeronave cu kit clasic A07115 - Junkers JU87B-2 / R-2 (1:48)

Model de avion care trebuie lipit. Dimensiune: 1:48; 22,9 cm. Pachetul contine: 158 bucati pentru lipire.

Informații originale:
Deși Stuka Ju87B este de obicei asociat cu temutele atacuri de trăsnet ale Wehrmachtului la începutul celui de-al Doilea Război Mondial, a fost și un bombardier naval foarte eficient. El a fost capabil să efectueze bombardamente precise de scufundare împotriva oricărei nave și flote aliate din Canalul Mânecii, Africa de Nord și Mediterana. Pe lângă faptul că a făcut parte integrantă din Luftwaffe de-a lungul războiului, el a servit și în forțele aeriene din Italia, România, Bulgaria și Ungaria.
Atacurile de scufundare ale lui Stuka erau atât de solicitante încât a trebuit să fie implicate în aceste manevre o serie de mecanisme și funcții automate. La o înălțime de aproximativ 4,5 km, pilotul a determinat poziția țintei sale printr-o vedere situată în podeaua cabinei. După ce pilotul a început coborârea, motorul și elicele aeronavei au fost controlate automat pentru a se comporta cât mai bine în timpul coborârii. Ascensorul automat a făcut ulterior mașina „grea pe coadă”. Pilotul a mutat pârghia înapoi, ceea ce a redus „impactul” stick-ului de control și a inițiat rapid o secvență bine definită de acțiuni care, atunci când au fost executate corect, s-au asigurat că încărcarea lansată a atins exact ținta dorită. El a reglat clapele aripii într-un bliț, a îndepărtat clapeta și a închis clapele de răcire. Aeronava a coborât automat într-o tirbușoară de 180 de grade și, în același timp, frânele de aer au fost lovite automat pentru a limita rata de cădere la o constantă de 580 km / h. În acest moment nu s-a întors nimic - secvența de atac a fost lansată.
Presiunea asupra corpului pilotului era, desigur, în ascensiune, dar mai avea încă mult de lucru. El putea urmări unghiul de coborâre de-a lungul unei serii de linii roșii de pe fereastra cabinei și să le alinieze orizontului - pentru atacuri la o coborâre de 60, 75 sau 80 de grade. Apoi, înainte de a lansa principala bombă grea, a privit înainte printr-o vedere fixă pentru a nivela direcția de atac - lumina intermitentă pe altimetru a indicat înălțimea optimă pentru lansarea pilotului. Bomba a fost amplasată pe o structură mare de suport în formă de U, care a balansat în timpul lansării și a eliberat muniția în siguranță, la îndemâna elicei mari și direct spre țintă. În toată această acțiune, pilotul s-a uitat de mai multe ori pentru a liniști pini roșii care ies din vârful aripilor, ceea ce i-a informat că sistemul automat de compensare a căderilor este activ în cazul în care își pierde cunoștința din cauza supraîncărcării. Toate acestea se întâmplau în câteva secunde agitate!
Odată ce bombele au fost în afara avionului, mașina însăși a început o serie de acțiuni pentru a compensa scufundarea. În acest moment, echipajul a fost supus celui mai mare impact, în care supraîncărcarea a depășit în mod normal forța gravitației de mai mult de șase ori, ceea ce ar putea duce la cel puțin deteriorarea ochilor. Când aeronava s-a nivelat și nasul ei a fost deasupra orizontului, clapete de frână s-au închis automat, accelerația s-a deschis și propulsorul a pus să urce - pilotul a trebuit apoi să deschidă manual clapetele de răcire pentru a împiedica motorul să se supraîncălzească și să preia controlul aeronavei. Acesta a fost momentul în care a fost cel mai vulnerabil, întrucât zbura în jos, cu o viteză relativ mică și pe teritoriul inamic. În plus, împușcătorul pilotului din spate ar putea fi în continuare inconștient și chiar el însuși s-ar fi putut simți un pic lent, în același timp, fiecare tun antiaerian, pușcă și avion inamic din zonă aruncat asupra lor din toate părțile.

Schema de culori (culori obligatorii):
A - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 3, Grecia, primăvara 1941 - 111, 26, 33, 53, 56, 60, 62, 65, 85, 103, 240, 241, 242
B - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 2 - 111, 26, 33, 34, 53, 56, 60, 62, 65, 103, 240, 241, 242, 249

Detalii model:
Scara: 1:48
Numărul de piese: 158
Lungime: 22,9 mm
Lungime: 28,8 mm
Dificultate: 3
Ore de zbor corp: 3

Recomandat copiilor de la 8 ani.

Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU ESTE DISPONIBIL PENTRU COPII ÎN 3 ANI!

Recenzii
0 evaluări
Au cumpărat 1 + client

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi