2 892,89 lei cu TVA 2 929,29 lei
Expediere in 48 de ore
  • Livrare prin curier cel tarziu: 27.5.2024
  • Transport: 24,90 lei
points Prin achiziționare veți primi
628 puncte
Desene explozive Toate componentele într-un singur loc
Descrierea produsului

Traxxas Nitro Jato 1:10 BlueTooth RTR roșu

Caracteristici:

Noul Traxxas Jato cu motor TRX 3.3 în interior este plin de o putere incredibilă. Accelerație de la 0 la 100 km/h în 4,2 secunde. Acest model de mașină RC este, de asemenea, rapid, deoarece roțile din spate Wheelie sunt incluse în pachet. Puterea masivă a motorului este transferată roților de curse Anaconda™ printr-o transmisie automată cu două trepte, un ambreiaj cu frecare și un diferențial cu alunecare limitată. Toba de eșapament Resonator™ are grijă de gazele de eșapament perfecte și de un sunet excelent.

Receptorul cu telemetrie și sistemul electronic de stabilizare TSM te vor menține mereu în direcția dorită și cu o doză completă de distracție. Transmițătorul Traxxas TQi 2,4 GHz este deja echipat cu un modul Bluetooth, astfel încât să puteți monitoriza telemetria de la senzorii de telemetrie instalați pe smartphone.

Motor de curse TRX 3.3

Motorul de curse TRX® 3.3 se bazează pe 14 ani de fabricație a motoarelor și este astfel reglat aproape de perfecțiune. Acesta este cel mai puternic motor Nitro pe care Traxxas l-a produs vreodată. Produce cu 60% mai multă putere de vârf în comparație cu TRX 2.5. Motorul de curse TRX 3.3 Nitro oferă performanțe deplină a motorului de curse cu o accelerație lină.

Cutie de viteze

Modelul de mașină Traxxas Jato RC este echipat cu o transmisie automată cu două trepte. Această soluție oferă accelerație și viteză maximă fără compromisuri. Punctul de schimbare poate fi ajustat pentru a regla fin modelul în funcție de nevoile dvs.

Toba esapament

Toba de eșapament din aluminiu este proiectată și testată cu precizie pentru motorul de curse TRX 3.3. Rezultatul este o performanță liniară care aduce accelerație, viteză maximă și sunet excelent al unui model RC.

Demaror de mașină electrică RC Traxxas EZ Start

Demarorul revoluționar al motorului cu ardere Traxxas EZ-Start înseamnă sfârșitul tragerii laborioase a cablului de pornire, încărcarea bujiei incandescente etc. Demarorul EZ-Start constă dintr-un motor electric, care învârte arborele cotit al motorului cu ardere internă printr-o cutie de viteze și un rulment unidirecțional. Cablurile de la motor și bujiile incandescente sunt direcționate către un conector care se conectează la unitatea externă Traxxas EZ-Start. Unitatea externă EZ-Start constă dintr-o baterie NiMH și o sursă stabilizată pentru alimentarea bujiei incandescente. Pornirea este simplă și perfect funcțională - cu ajutorul unui singur buton. Protecția împotriva supraîncărcării motorului și indicarea unei bujii incandescente defectuoase sunt desigur.

Axe și suspensie

Cheia pentru caracteristicile perfecte de condus ale fiecărui model este suspensia și suspensia. Modelul Traxxas Jato RC este echipat cu brate extinse care maresc stabilitatea. Dinamica de conducere pe teren este îmbunătățită și mai mult de cursa lungă a amortizoarelor de ulei, care amortizează fiecare salt.

Rezervor cu profil redus

Designul rezervorului cu profil redus cu un volum de 75cc asigură o presiune mai mare și un debit de combustibil la schimbarea nivelului de combustibil din rezervor. Suporturile din cauciuc minimizează vibrațiile care spumează amestecul de combustibil.

Stabilizator fata si spate

Stabilizatorul de torsiune din față și din spate asigură că Jato 3.3 menține cea mai mare stabilitate posibilă, reducând sarcina și balansarea modelului. În plus, bara de torsiune mărește tracțiunea și răspunsul la direcție.

Anvelope de curse

Anvelopele de curse Anacondas sunt echipate cu un compus de cauciuc special modificat, care se caracterizează printr-o durată lungă de viață și oferă o aderență excelentă pe suprafețe netede. Inserțiile de spumă cu formă specială cu o bandă de rulare direcțională asigură o așezare fermă a anvelopelor pe discuri chiar și la viteze mari.

Direcție cu manivelă

Controlul este asigurat de un servo digital rapid cu un servo-saver integrat. Geometria modificată a osiilor ghidează întotdeauna roțile în direcția dorită, indiferent de nivelul suspensiei.

Managementul stabilității Traxxas

Sistemul de stabilitate Traxxas Stability Management (TSM) vă permite să experimentați nu numai putere, viteză, accelerație și viraj la viteză extremă, dar garantează și o direcție și un control mult mai ușoare pe suprafețe alunecoase precum praful, betonul neted sau chiar gheața și zăpada.

În receptor există un giroscop MEMS pe 3 axe și un accelerometru, care evaluează de 100 de ori pe secundă mișcarea modelului și corectează direcția de mers a modelului cu intervenții corespunzătoare în direcția roților din față. Traxxas TSM nu limitează puterea motorului - aveți control 100% asupra puterii motorului. Algoritmii sunt reglați pentru fiecare model separat. Gradul de asistență se setează folosind controlerul multifuncțional de pe transmițător sau eventual în aplicația Traxxas Link.

Caracteristici ale modelului Jato RC
  • Performanța extremă a motorului de curse TRX 3.3 oferă modelului de mașină Traxxas Jato RC accelerație de la 0-100 km/h în 4,2 secunde, viteza maximă fiind de peste 110 km/h!
  • Traxxas Jato este echipat din fabrică cu o tobă de eșapament de curse Maxx Resonator reglată cu două camere.
  • Anvelope de curse Anaconda potrivite pentru off-road și asfalt
  • O nouă colorare neobișnuită a corpului modelului
  • Transmisie reglabilă cu două viteze
  • Diferenţialul cu alunecare limitată este complet reglabil cu uleiuri de silicon standard
  • Servo-saver integrat și sistem eficient de control Bellcrank al roților din față ale mașinii
  • Ambreiaj cu frecare Revo Torque-Control cu un sistem eficient de disipare a căldurii prin întinderea capacului metalic
  • Garniturile de frână semimetalice asigură performanța de frânare constantă a mașinii chiar și la viteze mari
  • Rezervor de combustibil cu profil redus de 75 cmc pentru coborârea maximă a centrului de greutate al modelului
  • Motorul de curse TRX 3.3 este situat în centrul șasiului mașinii pentru o mai bună distribuție a greutății
  • Posibilitatea de reglare fină a centrului de greutate prin plasarea acumulatorului într-o cutie integrată
  • Șasiu rigid din aluminiu 6061 de 3 mm cu șuruburi înecate
  • Stabilizator transversal de torsiune față și spate
  • Amortizoare precise cu ulei
  • Cutia închisă protejează electronicele sensibile de murdărie și combustibil
  • Transmițător RC Traxxas TQi 2,4 GHz cu modul Bluetooth instalat
  • Stabilizare electronica TSM, pentru control usor pe toate suprafetele
  • Din fabrică, modelul de mașină RC este echipat cu senzori de telemetrie: un senzor de tensiune, un senzor de turație (viteză) a motorului și un senzor de temperatură a motorului

Conținutul pachetului:

Pachetul include un model de mașină RC cu telecomandă Traxxas Nitro Jato complet asamblat cu caroserie vopsită ProGraphix™, cu componente instalate: motor Traxxas TRX 3.3 IPS cu toba de eșapament reglată. Receptor Traxxas TQi TSM 5 canale, telemetrie cu sistem electronic de stabilizare TSM și suport pentru telemetrie, servo 2055 impermeabil cu servo-saver. Transmițător cu 2 canale Traxxas TQi BlueTooth Ready cu modul Bluetooth instalat. Telemetria instalată a vitezei, turației motorului, tensiunii bateriei, temperaturii motorului. Roțile din spate Wheelie. Starter complet Traxxas EZ-Start 2 cu baterie Traxxas NiMH 7.4V 1800mAh Tamiya, încărcător Traxxas DC-Peak 2A Tamiya cu priză auto, butelie de combustibil 500 ml cu capăt de alimentare, set chei și instrucțiuni în slovacă

Vă recomandăm să cumpărați:

Pentru funcționare, aveți nevoie de 4 baterii AA pentru transmițător, baterii pentru receptor - 4 baterii AA pentru receptor sau pachet de baterii NiMH, ulei de motor, ulei de filtru de aer și combustibil.

Combustibil recomandat

După rulare, motorul cu ardere internă Nitor Traxxas poate fi funcționat cu combustibil cu un conținut de nitrometan de 10% până la 33%. Pentru conducerea normală, recomandăm combustibil cu un conținut de 15% nitrometan, ceea ce înseamnă o reglare mai ușoară a motorului și o uzură mai mică a motorului. Cu toate acestea, este întotdeauna necesar să aplicați ulei după rulare pe motor după conducerea zilnică, care va proteja părțile metalice ale motorului de coroziunea cauzată de reziduurile de nitrometan și să aplicați în mod regulat ulei pe filtrul de aer.

Geanta de transport si rucsac

Purtați modelul RC confortabil și în siguranță într-o geantă de sport sau un rucsac Traxxas. Pe lângă buzunarul mare principal pentru model, există buzunare laterale special concepute pentru baterii, încărcător, scule etc.

Accesorii pentru funcționare normală

Pentru funcționarea normală a mașinii Traxxas RC, aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv pentru anvelope de bună calitate, ulei de șoc siliconic și un set de șurubelnițe. Din sortimentul nostru, vă recomandăm un set accesibil de scule pentru mașini.

Filetul sau capul șurubului este picurat cu clei pentru șuruburi, care îl fixează, iar vibrațiile cauzate de antrenare împiedică slăbirea îmbinării șurubului. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite slăbirea cu ușurință a îmbinării șuruburilor cu un cuplu adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată un al doilea lipici obișnuit, ar putea fi imposibil să slăbiți șurubul blocat astfel!

Adezivul pentru anvelope este folosit pentru a lipi anvelopele pe janta discului. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie ferm lipită de janta roții pe tot parcursul! Dacă anvelopa nu este lipită complet, se poate rupe. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială care este capabilă să lipească materiale precum cauciucul sau nailonul și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Nu folosiți niciodată un al doilea lipici obișnuit - nu este flexibil când se întărește și ar crea treptat crăpături în anvelopă din jurul jantelor!

Uneori este necesar să adăugați ulei de silicon la amortizoarele modelului. În timpul funcționării normale, există doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele pistonului amortizorului. Dacă suprafața pistoanelor amortizorului sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea de ulei poate fi mare. Pentru aceste cazuri, așa-numitul truse de reparatii. În gama de piese de tuning, tijele de piston cu un strat extrem de dur TiN (nitrură de titan) sunt furnizate cu toate amortizoarele. Puteți recunoaște cu ușurință tijele de piston cu o suprafață TiN după culoarea lor verde-aurie.

Recenzii

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi