Traxxas TRX-4 Nissan Pathfinder 1988 1:10 RTR roșu
Caracteristici:
Nissan Pathfinder din 1987 a definit o nouă eră a vehiculelor SUV sport cu două uși, datorită construcției robuste a caroseriei pe cadru, motorului V6 puternic și stilului său îndrăzneț de teren. Acum, această mașină legendară revine ca un model RC de expediție cu un șasiu de vârf Traxxas TRX-4, care este creat special pentru teren accidentat și depășirea obstacolelor. Caroseria licențiată cu prindere fără cleme păstrează o mulțime de detalii originale, inclusiv parabolicele farurilor, grila frontală cu bara de protecție și cadrul din spate cu roata de rezervă. Acest lucru face ca TRX-4 Nissan Pathfinder să fie nu doar un model funcțional, ci și o replică de expoziție care vă va impresiona.
Șasiul TRX-4 include tehnologie de vârf cu suspensie realistă cu mai multe puncte, axe portal, blocaje de diferențial controlate de la distanță și o transmisie cu două trepte controlată de la distanță. Se poate comuta între diferitele moduri de conducere și există, de asemenea, o funcție de cruise control. Modelul se remarcă prin versatilitatea sa și capacitățile off-road care vă vor duce în locuri noi și veți trăi noi aventuri.
Modelul poate fi, de exemplu, echipat cu un winch funcțional, iluminare multifuncțională și o gamă largă de piese de accesorii (vândute separat). Calitatea de vârf, gama largă de piese de tuning și posibilitatea de îmbunătățiri treptate fac din modelul TRX-4 cel mai bun model de expediție din lume.
Prezentare generală a caracteristicilor principale
Caroserie licențiată
TRX-4 Pathfinder stabilește un nou standard pentru nivelul de execuție și gradul de detaliu. Stilul clasic al anilor '80 revine cu linii pătrate ale caroseriei, vopsea lucioasă și o mulțime de detalii la scară, cum ar fi bara de protecție frontală, grila radiatorului, parabolicele farurilor, oglinzile, ștergătoarele, mânerele și, nu în ultimul rând, cadrul din spate cu o replică a roții de rezervă.
Prindere fără cleme a caroseriei
Noul sistem de prindere a caroseriei prin cleme în arcurile roților asigură o schimbare rapidă și ușoară a bateriei, iar aspectul caroseriei nu este deranjat de cleme. Demontarea caroseriei se face doar prin apăsarea clemelor și tragerea caroseriei în sus. Montarea caroseriei este și mai simplă, trebuie doar să o așezați pe șasiu.
Propulsie puternică
Cuplul mare pentru a face față celor mai abrupte pante și puterea pentru viteză maximă pe teren plat este asigurată de motorul DC Titan 21T cu regulator XL-5 HV. Electronica poate fi alimentată de o baterie NiMH cu 7 celule sau de o baterie LiPo cu 2-3 celule. Folosind o baterie 3S LiPo de 5000 mAh, modelul oferă până la 2 ore de funcționare. (Bateria se vinde separat.)
Axe cu transmisie pe axă
Șasiul TRX-4 utilizează axe portal cu transmisie pe axă. Transmisia pe axă crește garda la sol, reduce stresul asupra diferențialelor, transmisiei, axelor cardanice și reduce, de asemenea, forța de torsiune - modelul se înclină mai puțin.
Transmisie cu două trepte
Modelul este echipat cu o transmisie cu două trepte. Schimbarea treptei de viteză se controlează printr-un comutator roșu pe telecomandă. Această soluție face din șasiul TRX-4 un model foarte versatil, capabil să meargă încet sau repede - așa cum aveți nevoie.
Diferențiale blocabile
Blocările diferențialelor sunt controlate independent de 2 servomotoare. Forța de la servomotoare este transmisă prin cabluri către diferențiale. Blocările sunt controlate printr-un comutator cu trei poziții pe telecomandă și oferă următoarele combinații:
- Ambele diferențiale sunt deschise
- Numai diferențialul din față este închis
- Ambele diferențiale sunt închise
Construcția modelului
Șasiul modelului TRX-4
Șasiul este construit din două profile de oțel de 1,5 mm, care asigură rigiditatea suficientă a șasiului. Datorită motorului plasat în partea din față, se asigură o încărcare suficientă a roților din față, astfel încât modelul să facă față fără probleme mersului pe pante abrupte. Pentru a reduce întreținerea, partea inferioară a șasiului este echipată cu carcase care, împreună cu aripile, împiedică pătrunderea excesivă a murdăriei în șasiul modelului. Bateria este plasată pe axa șasiului, astfel încât modelul să fie perfect echilibrat și să nu se încline în timpul mersului.
Unghi de viraj de 45°
Unghiul de viraj al roților din față de 45° oferă modelului un rază de întoarcere excepțional de mică și o manevrabilitate ridicată, potrivită pentru mersul pe teren sau pentru curse trial prin obstacole.
Praguri de stâncă
Pragurile de stâncă oferă suport caroseriei și o protejează împotriva deteriorării în timpul mersului pe teren și depășirii obstacolelor. Pragurile sunt ajustabile și se pot adapta la diferite lățimi ale caroseriei.
Amortizoare cu ulei GTS
Patru amortizoare umplute cu ulei GTS oferă o amortizare lină și caracteristici de conducere perfecte. Corpurile din aluminiu ale amortizoarelor sunt dotate cu o piuliță pentru ajustarea preîncărcării arcurilor. Etanșeitatea maximă a amortizorului în jurul tijelor este asigurată de inele de etanșare X speciale.
Ambreiaj cu dublă frecare
Ambreiajul cu dublă frecare protejează sistemul de propulsie în cazul unei accelerații bruște sau înainte de oprirea motorului în condiții extreme off-road.
Cardane din oțel
Cardanele din oțel de pe axele de transmisie centrale asigură o transmitere lină și fiabilă a puterii de la transmisie la axa din față și din spate.
Bară din oțel
Barele din oțel ale șasiului cu un diametru de 5 mm sunt echipate cu cupe de bilă rezistente, care nu se vor rupe nici măcar în timpul unui trail dificil.
Bară de direcție înalt plasată
Bara de direcție și bara Panhard sunt plasate înalt de la sol, protejând astfel aceste componente de deteriorare și coliziuni frontale. Această soluție oferă, de asemenea, un unghi de atac ridicat și, în general, capacități de escaladare mai bune.
Unghiuri mari de atac
Cu un unghi de atac de 58,9° și un unghi de ieșire de 46,5°, modelul este pregătit să depășească obstacole aproape verticale și nu se va pierde nici în cele mai adânci șanțuri.
Garda la sol a modelului
Axe portal și roți mari ajută la creșterea gărzii la sol pentru o excelentă capacitate de trecere prin teren. Garda la sol centrală este și mai accentuată de transmisia înalt plasată și de axele de transmisie care conduc oblic.
Arcuri integrate
Arcurile roților sunt instalate direct pe șasiu, împiedicând pătrunderea murdăriei în model și oferind un aspect robust și autentic.
Compartiment pentru baterie
Compartimentul principal pentru baterii mai lungi sau mai scurte este echipat cu un sistem pentru asigurarea rapidă și ușoară printr-un separator și un mecanism de blocare. Prin rotirea separatorului, puteți ajusta diferite înălțimi pentru bateriile LiPo sau NiMH. Compartimentul secundar de deasupra axei din față este destinat unei baterii mai mici, în cazul în care doriți să obțineți tracțiune maximă la urcare.
Roți autentice
Pneurile Canyon Trail dintr-un amestec extra moale S1 pentru tracțiune ridicată sunt lipite pe roțile negre cu spițe de 1.9". Adaptorul roților este hexagonal de 12 mm.
Construcție rezistentă la apă*
Modelul utilizează o serie de soluții patentate care reduc riscul de pătrundere a apei în electronică, cum ar fi etanșarea cutiei servo-ului sau electronica regulatorului acoperită cu epoxid. Acest lucru vă oferă libertatea de a ieși la plimbare indiferent de vreme.
Electronica
Servo de direcție
Direcția modelului este asigurată de servo digital Traxxas 2075X cu cuplu mare, de 9 kg.cm. Servo-ul este echipat cu două rulmenți pe axa hexagonală și cu angrenaje metalice pentru o rezistență maximă. Construcție rezistentă la apă*.
Servomotoare pentru transmisie și diferențiale
Modelul este echipat cu trei servomotoare micro rezistente la apă* 2065 cu cuplu de 2.5 kg.cm. Două servomotoare controlează independent blocările diferențialului din față și din spate. Al treilea servomotor asigură schimbarea treptelor de viteză ale transmisiei cu două trepte.
Motor Titan 21T
Modelul este propulsat de motorul DC Titan 21T 550. Motorul oferă un mers lin încă de la turații mici. Pentru o răcire mai bună, motorul are integrată o elice care împinge aerul către rotor.
Regulator DC
Inima modelului Traxxas este regulatorul electronic DC XL-5 HV. Regulatorul este destinat alimentării cu o baterie LiPo cu 2 sau 3 celule. Modelul poate fi, de asemenea, alimentat de baterii NiMH cu 6-7 celule. O alegere simplă a modurilor de conducere și a altor setări, prin intermediul butonului EZ-SET. Indicația stării regulatorului prin LED. Protecție LVD împotriva descărcării excesive a bateriei LiPo. Protecție termică. Construcție rezistentă la apă*.
Regulatorul Traxxas XL-5 HV suportă 5 moduri de conducere:
- Sport: Mers înainte, frână și marșarier
- Curse: Mers înainte și frână. Marșarierul nu este disponibil
- Instruire: Mers înainte limitat la 50% din putere, frână 100% și marșarier limitat la 50%. acest mod este potrivit pentru copii
- Trail: Mers înainte, frână, marșarier. Controlul în apropierea neutrelor este foarte fin
- Crawl: Mers înainte, frână în neutru și marșarier direct.
Set RC cu 4 canale Traxxas TQi cu Bluetooth
Transmițătorul cu 4 canale, pe lângă controlul precis și fiabil, este echipat și cu un slot pentru plasarea modulului Bluetooth (vândut separat). Modulul Bluetooth permite conectarea modelului RC cu aplicația grafică Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe smartphone.
Aplicația Traxxas Link pentru dispozitivele Apple este disponibilă gratuit pe AppStore, aplicația pentru dispozitivele Google Android este gratuită pe GooglePlay.
Aplicația Traxxas Link este o aplicație puternică care vă oferă control absolut asupra funcționării și tuningului modelului RC Traxxas, cu o vizualizare uimitoare și o precizie absolută a setărilor. Traxxas Link poate afișa date telemetrice pe care modelul le furnizează în timp real, cum ar fi viteza, turațiile, temperatura, tensiunea bateriei și înclinarea modelului. Puteți partaja setările modelului RC, puteți crea un număr nelimitat de profile pentru o anumită pistă sau utilizator, de exemplu, copii. Totul în aplicație cu o grafică strălucitoare, care este o marcă înregistrată a Traxxas.
Opțiunile de telemetrie variază în funcție de model. Pentru a obține datele telemetrice, poate fi necesară instalarea senzorilor telemetrici. Piesele de telemetrie compatibile cu acest model le găsiți în secțiunea "Accesorii - Telemetrie". Mai multe informații despre instalarea telemetriei aici.
Telemetrie - înclinarea modelului
Folosind modulul Bluetooth fără fir (vândut separat) și aplicația Traxxas Link, este posibil să monitorizați înclinarea modelului pe telefonul dumneavoastră. Pentru a vizualiza alte date telemetrice (tensiunea bateriei, turațiile, temperatura) este necesară montarea senzorilor telemetrici.
Funcții controlate de transmițător
Transmițătorul TQi pentru modelele TRX-4/6 permite închiderea de la distanță a blocării diferențialului din față și din spate prin intermediul unui comutator cu trei poziții. Schimbarea între prima și a doua treaptă de viteză se face printr-un comutator cu basculă. În plus, este inclusă funcția de cruise control, iar dacă apăsați butonul SET pe transmițător în timpul mersului, modelul va menține viteza actuală, fără a fi nevoie să țineți accelerația. De asemenea, viteza poate fi ajustată fin cu ajutorul comutatorului multifuncțional rotativ, atunci când cruise controlul este activat.
Recepționer Traxxas TQi
Recepționerul RC Traxxas TQi 5 can. TSM cu telemetrie pentru transmițătoarele Traxxas TQi. Operare simplă, asociere prin apăsarea unui buton. Indicația stării prin LED-uri. În recepționer sunt integrate senzori MEMS pe 3 axe pentru învățarea poziției recepționerului.
Recepționerul cu 5 canale este, de asemenea, echipat cu două conectori pentru conectarea senzorilor telemetrici RPM (turații) și V/T (tensiune / temperatură).
De asemenea, este posibil să conectați un modul de extindere a telemetriei la conectorul cu 4 pini, la care puteți conecta până la 6 senzori suplimentari, inclusiv un senzor GPS de viteză foarte precis.
Caracteristici
- Modelul este complet asamblat și pregătit de mers
- Caroserie licențiată detaliată a Nissan Pathfinder 1988
- Sistem de prindere fără cleme a caroseriei
- Blocări de diferențial controlate de la distanță
- Transmisie cu două trepte controlată de la distanță
- Axe portal cu transmisie
- Motor DC puternic Traxxas Titan 21T
- Regulator electronic DC Traxxas XL-5 HV cu moduri speciale
- Recepționer cu 5 canale
- Transmițător TQi cu opțiuni de setare și funcție de cruise control
- Șasiu TRX-4 cu suspensie cu mai multe puncte
- Garda la sol mare și unghiuri mari de atac
- Virajul roților din față de 45° în ambele direcții
- Geometrie optimizată care limitează efectul bump-steer (schimbările de convergență a roților în funcție de garda la sol)
- Pneuri cu aderență excelentă la suprafață
- durată lungă de funcționare - cu bateria LiPo de 11.1 V 5000 mAh până la 2 ore
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru funcționarea în medii umede le găsiți în blog.
Conținutul pachetului:
Conținutul pachetului include modelul RC complet asamblat Traxxas TRX-4 Nissan Pathfinder 1988 cu componentele instalate: regulator DC XL5 HV, motor DC Titan 550 21T 14V, servo 2075X high-torque MG rezistent la apă, 3x servo 2065, recepționer TQi 5 can. TSM, telemetrie. Transmițător TQi 4 can. Pregătit pentru BlueTooth. Accesorii: cheie imbus (1.5, 2, 2.5 mm), cheie în cruce pentru roți. Manual în CZ și manual în EN, DE, FR, SP.
Recomandăm să achiziționați:
Pentru a pune în funcțiune modelul sunt necesare 4x baterii AA pentru transmițător, o baterie de propulsie și un încărcător pentru bateria de propulsie.
Baterii LiPo recomandate
Modelul poate funcționa cu o baterie LiPo cu 2 sau 3 celule. Pentru utilizarea obișnuită, o baterie LiPo cu 2 celule (7.4 V) este suficientă. Pentru funcționarea cu un interval mai mare de viteze, se poate folosi o baterie LiPo cu 3 celule.
- Pentru utilizarea obișnuită, bateria LiPo Traxxas 7.4 V 5000 mAh
- Pentru utilizarea obișnuită și rezistență mecanică, bateria LiPo Traxxas 7.4 V 5200 mAh Hardcase
- Pentru utilizarea obișnuită și durata maximă de funcționare, bateria LiPo Traxxas 7.4 V 7600 mAh
- Pentru utilizatorii exigenți și interval mare de viteze, bateria LiPo Traxxas 11.1 V 4000 mAh
Baterii NiMH recomandate
Bateriile NiMH nu necesită o manipulare precisă și sunt, prin urmare, potrivite dacă modelul RC este utilizat de copii (bateria NiMH nu se va distruge prin descărcare completă). Totuși, bateriile NiMH au o capacitate mai mică și o greutate mai mare, astfel că durata de funcționare va fi puțin mai scurtă.
- Pentru utilizarea obișnuită, bateria NiMH 8.4 V 3000 mAh
- Pentru durata maximă de funcționare, bateria NiMH 8.4 V 5000 mAh
Încărcătoare Traxxas recomandate
Încărcătoarele universale Traxxas pot încărca bateriile Traxxas de tip LiPo și NiMH. Încărcătoarele Traxxas reprezintă o modalitate simplă și sigură de a încărca bateriile. Compania Traxxas utilizează un sistem iD unic, astfel încât să aveți întotdeauna certitudinea că totul se conectează simplu și în siguranță. În conectorul bateriei este integrat un cip, pe care încărcătorul Traxxas îl recunoaște automat și setează pentru dumneavoastră toate parametrii de încărcare a bateriei. Mai multe informații aici.
Încărcătoare universale pentru baterii de până la 3S LiPo
- Încărcător Traxxas EZ-Peak 50W cu un singur ieșire
- Încărcător Traxxas EZ-Peak 2x50W cu 2 ieșiri
Încărcătoare universale pentru baterii de până la 4S LiPo
- Încărcător Traxxas EZ-Peak 75W cu un singur ieșire
- Încărcător Traxxas EZ-Peak Live 100W cu un singur ieșire și opțiune de conectare Bluetooth la telefon
- Încărcător Traxxas EZ-Peak Live 2x100W cu 2 ieșiri și opțiune de conectare Bluetooth la telefon
Conexiune wireless cu telefonul
Adăugând modulul Bluetooth în transmițător, veți obține funcția de conexiune wireless a modelului RC cu aplicația Traxxas Link, pe care o puteți instala gratuit pe telefon. Pentru fixarea telefonului pe transmițător, recomandăm un suport pentru telefon.
Aplicația grafică clară permite setarea simplă a modelului. În aplicație, este posibil să vizualizați, de asemenea, telemetria pe care modelul o furnizează. Opțiunile de telemetrie pentru modele specifice sunt prezentate în blogul nostru Telemetrie pentru modelele RC Traxxas.
Pentru iluminare de tip Scale - multifuncțională
Pentru un aspect impresionant în timpul călătoriilor de seară în căutarea aventurii, recomandăm echiparea modelului cu iluminare LED Pro Scale completă pentru TRX-4 Nissan Pathfinder 1988. Instalarea iluminării Pro Scale vă oferă toate funcțiile realiste ca la o mașină reală (lumini de frână și marșarier funcționale, semnalizatoare funcționale și lumini de avertizare, intensitate ajustabilă a farurilor). Posibilitatea de control de la distanță a iluminării prin intermediul telefonului prin modulul Bluetooth.
Iluminarea poate fi, de asemenea, completată cu iluminarea aripilor.
Remorcă pentru transportul bărcii
Pentru transportul stilat al bărcii cu modelul dumneavoastră de mașină, recomandăm o remorcă cu trei axe pentru Traxxas Spartan/DCB M41 sau o remorcă pentru Disruptor. Pentru o dozare suplimentară de realism, remorcile pot fi echipate suplimentar cu un set de iluminare opțional sau un winch electric. Mai multe informații în descrierea remorcilor.
Winch
Winch-ul este o parte esențială a fiecărui model de expediție, care vă va scoate din orice teren. Winch-ul original Traxxas este proiectat precis, la scară, pentru modelele TRX. Winch-ul este controlat de la distanță și dezvoltă o forță de tragere de până la 4.5 kg.
Pentru instalarea winch-ului, este necesară demontarea barei de protecție existente și achiziționarea barei de protecție TRA8867.
Benzi Traxx pentru orice teren
Noul șasiu cu benzi Traxxas Traxx va oferi modelului dumneavoastră TRX-4 un aspect extraordinar și dramatic, permițându-vă să treceți prin orice teren. Instalarea simplă a acestui kit de tuning cu benzi aduce practic un upgrade de putere și tracțiune imposibil de oprit.
Accesorii suplimentare
Geantă de transport și rucsac
Transportați modelul RC confortabil și în siguranță într-o geantă sport sau rucsac Traxxas. Pe lângă compartimentul principal mare pentru model, sunt disponibile buzunare laterale special concepute pentru baterii, încărcător, unelte etc.
Suport
Suportul rotativ din aluminiu va fi un accesoriu perfect pentru masa dumneavoastră de service sau raftul de expoziție. Suportul facilitează întreținerea modelului și împiedică deformarea (aplatizarea) pneurilor în timpul staționării pe termen lung.
Suprafață de lucru
Suprafața de lucru pentru service-ul modelelor RC și alte lucrări de modelare. Previne deteriorarea mesei de lucru, rezistentă la substanțe chimice. Compartimente practice pentru organizarea pieselor și uneltelor.
Seturi de șuruburi și rulmenți
Pentru model sunt disponibile seturi complete exclusive de șuruburi și rulmenți. Aceste seturi sunt utile pentru întreținerea modelului, iar pentru utilizarea în condiții umede, recomandăm instalarea setului din oțel inoxidabil. O prezentare completă a seturilor pentru modelele Traxxas o găsiți în blog.
- Set de șuruburi (negre)
- Set de șuruburi (oțel inoxidabil)
- Set de rulmenți (standard)
- Set de rulmenți (oțel inoxidabil)
Servomotoare de tuning recomandate, necesare la utilizarea accesoriilor opționale (creșterea greutății modelului)
Modelul TRX-4, ca unul dintre cele mai personalizate modele, câștigă adesea 1-2 kg în greutate din cauza accesoriilor. Atunci când greutatea modelului crește, este necesar să se folosească un servomotor mai puternic. La noile modele TRX vândute, regulatorul are deja o sursă de alimentare BEC puternică și nu este necesară utilizarea unei surse externe BEC pentru servomotoare de tuning mai puternice cu un consum de curent de până la 5 A (pe termen scurt).
Servomotoare de tuning recomandate:
- Servomotor Traxxas 2270 16.9 kg.cm MG rezistent la apă
- Servomotor Traxxas 2250 24 kg.cm MG rezistent la apă
- Servomotor Traxxas 2255 29 kg.cm BL MG rezistent la apă, cu motor fără perii
- Servomotor Traxxas 2280 50 kg.cm BL MG rezistent la apă, cu motor fără perii
Accesorii pentru utilizare obișnuită
Pentru utilizarea obișnuită a mașinii RC Traxxas, aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv de calitate pentru pneuri, ulei de silicon pentru amortizoare și un set de șurubelnițe. Din gama noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașini.
Adezivul pentru șuruburi se aplică pe filetele sau pe capul șurubului, ceea ce duce la fixarea acestuia, iar vibrațiile cauzate de mers nu permit slăbirea îmbinării șurubului. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite slăbirea ușoară a îmbinării șurubului cu un moment adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit, deoarece un șurub astfel lipit ar putea fi imposibil de slăbit!
Adezivul pentru pneuri lipește pneurile de janta. Este întotdeauna necesar ca pneul să fie lipit ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă pneul nu este lipit pe întreaga circumferință, acesta poate să se rupă. Adezivul pentru pneuri are o compoziție specială care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul rămâne flexibil. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit - acesta, după întărire, nu este flexibil și în jurul jantelor ar apărea treptat crăpături în pneu!
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. Dacă suprafața tijelor amortizoarelor sau starea etanșării este proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile așa-numitele seturi de reparare. În oferta pieselor de tuning, sunt disponibile pentru toate amortizoarele tijele cu un strat extrem de dur de TiN (nitrură de titan). Tijele cu suprafață TiN sunt ușor de recunoscut după culoarea aurie-verde.

Înscrieți-vă pentru newsletter