Traxxas Slash Mudboss 1:10 BL-2s RTR roșu
Caracteristici:
Modelul RC de mașină special oval Traxxas Slash Mudboss în scală 1:10 construit pe un șasiu dovedit Slash cu tracțiune 2WD și viteze de până la 56 km/h. Este propulsat de un motor fără perii puternic cu regulator BL-2S. Modelul este proiectat pentru a oferi performanțe de competiție, fiind ajutat de îmbunătățirile instalate, cum ar fi setul de rezistență extremă Extreme Heavy Duty, amortizoarele din aluminiu GTR și transmisia Magnum 272R. Este utilizat un sistem de prindere fără cleme pentru o schimbare ușoară a bateriei.
Propulsia fără perii BL-2S inclusă în model oferă toate avantajele motoarelor fără perii, cum ar fi puterea mai mare, durata lungă de viață și întreținerea minimă. Modelul are un șasiu atent reglat cu suspensie independentă și amortizoare cu ulei, ceea ce îi permite să facă față cu ușurință diferitelor suprafețe de pe pistă, dar și în afara pistei, cum ar fi asfaltul sau iarba scurtă. Pentru condus în medii umede, modelul dispune de electronică rezistentă la apă*.
Porniți într-o plimbare cu acest model unic, cu care veți avea parte de multă distracție. Pentru control, în pachet este inclus un transmițător simplu și fiabil TQ 2.4 GHz cu mecanism de direcție precis. Desigur, este disponibilă o gamă largă de piese de tuning, inclusiv piese de schimb complete.
Prezentare generală a noutăților
Propulsie fără perii BL-2S
Propulsia fără perii BL-2S cu motor de 3300rpm/V crește viteza și accelerația cu până la 60% față de alte propulsii cu motor cu curent continuu. Eficiența îmbunătățită, rulmenții cu bile de mare viteză și ventilatorul de răcire intern oferă motorului o durată lungă de viață cu întreținere minimă.
Setul instalat Extreme Heavy Duty
Setul instalat din fabrică Extreme Heavy Duty în modelul Slash Mudboss înlocuiește componentele cheie ale sistemului de propulsie și suspensie cu piese îmbunătățite fabricate pentru o rezistență maximă.
Transmisia Magnum 272R
Transmisia Magnum 272R maximizează performanța de cursă și rezistența. Este echipată cu o placă de motor din aluminiu, transmisii complet metalice și un diferențial etanșat. Designul cu un centru de greutate scăzut concentrează greutatea la cea mai joasă înălțime pe axa din spate pentru o tracțiune și manevrabilitate mai bune.
Caroserie fără cleme
Modelul este echipat cu un sistem fără cleme care menține caroseria fixată, dar o demontează rapid și ușor în timpul schimbării bateriei. Cadrul interior al caroseriei, întărit puternic, utilizează întăriri superioare și laterale robuste pentru a preveni deteriorarea în caz de impact și pentru a proteja pneurile din spate.
Replica pneurilor Hoosier
Replcile pneurilor Hoosier Angle Block sunt livrate pe jante gri grafit pentru un aspect autentic. Pneurile sunt fabricate dintr-un amestec special de cauciuc care combină rezistența și tracțiunea pentru o performanță constantă, roată după roată.
Amortizoare din aluminiu GTR
Amortizoarele GTR reprezintă vârful tehnicii de cursă. Corpul din aluminiu, colorat, al amortizoarelor, acoperit cu teflon (PTFE), poate conține cu peste 70% mai mult ulei decât amortizoarele Ultra Shocks™. Axele netede acoperite cu nitrură de titan rezistă la uzură și îmbunătățesc durabilitatea. Preîncărcarea arcurilor se reglează confortabil cu o piuliță.
Șasiu
Rigiditatea șasiului este asigurată de un design dovedit din nylon întărit cu fibră. Datorită acestui fapt, modelul este ușor, foarte manevrabil și totodată rezistent la impact. Designul modelului cu un ecartament larg și un ampatament lung este conceput pentru a reduce cât mai mult centrul de greutate, obținând astfel o manevrabilitate perfectă.
Întărituri laterale
Întăriturile laterale integrate Nerf oferă un suport lateral puternic și protecție, esențiale în timpul condusului pe oval în derapaj lateral constant.
Legături ajustabile
Legăturile din oțel rezistente permit ajustarea unghiului roților și a convergenței pentru condiții specifice pe pistă. Capetele cu bile sunt fabricate dintr-un material de înaltă rezistență pentru a preveni slăbirea filetului.
Direcție precisă
Mecanica de direcție a roților din față este realizată printr-un sistem cu manivelă Dual-Bell-Crank, care asigură un mers precis al tăvălugilor către roți. În direcție este integrat un servo-saver cu came care absoarbe șocurile și protejează servo-ul împotriva suprasarcinilor.
Transmisia Magnum 272R
Tracțiunea 2WD este realizată printr-o nouă transmisie Magnum 272R adaptată pentru performanțe ridicate. Transmisia include un suport din aluminiu cu un joc între dinți fixat, transmisii metalice și un diferențial pentru distribuția puterii către roțile din spate. Toate axele transmisiei sunt montate în rulmenți de calitate închisă. Cupla de frecare integrată, ajustabilă, permite o mică alunecare la accelerare, absorbind astfel șocul inițial al motorului și protejând celelalte componente.
Servo de direcție
Servo digital Traxxas 2075 cu cuplu mare, rezistent la apă, cu motor cu curent continuu și transmisii din nylon are un cuplu de 9.0 kg.cm și o viteză de 0.17 s/60°@ 6.0 V. Pentru rezistența la apă* carcasa servo-ului și ieșirea cu prindere în formă de stea sunt echipate cu etanșare. Două rulmenți cu bile oferă un mers foarte lin.
Motor fără perii 3300kv
Motorul fără perii Traxxas 3300kv oferă o propulsie ideală la un preț accesibil, în special pentru modelele 1:10, cu toate avantajele, inclusiv putere mare, durată lungă de viață și întreținere minimă. Motorul este echipat cu conector Quick Connect pentru o conectare ușoară. Alte caracteristici includ:
- Ventilator de răcire integrat
- Rulmenți cu bile de mare viteză
- Accelerație mare
- Funcționare eficientă pentru un timp de condus mai lung
Regulator electronic BL-2S
Regulatorul electronic rezistent la apă* BL-2S cu trei moduri de condus, suport pentru acumulatori LiPo 2S și control ușor cu butonul EZ-Set™. Regulatorul este echipat cu un mod de antrenament care limitează accelerația maximă la 50%. Astfel, șoferii începători sau copiii se pot familiariza treptat cu caracteristicile modelului și se pot pregăti pentru puterea maximă a mașinii. Protecție termică, protecție împotriva descărcării acumulatorilor LiPo, conectori placati cu aur, control simplu, semnalizare intuitivă cu LED-uri bicolore și un radiator puternic, care poate fi completat cu un ventilator opțional (nu este inclus în pachet).
Modurile regulatorului BL-2S
- Sport: Mod implicit, este posibilă deplasarea înainte, frânarea și mersul înapoi.
- Curse: Mod potrivit pentru curse. Este posibilă deplasarea înainte și frâna; mersul înapoi nu este disponibil.
- Antrenament: Mod potrivit pentru copii sau șoferi începători. Este posibilă deplasarea înainte cu o limitare a puterii la 50%, frâna și mersul înapoi, din nou cu o limitare a puterii la 50%.
Setul RC Traxxas TQ
Modelul este controlat de un transmițător RC proporțional cu două canale Traxxas TQ, care funcționează în banda de 2.4 GHz - operare fără interferențe. Transmițătorul este alimentat de doar 4 baterii AA.
Pe transmițător există un buton rotativ care ajustează direcția (pentru ca modelul să meargă drept, dacă volanul este în poziția centrală). Starea bateriilor din transmițător este indicată de un LED. Pe transmițător se poate seta inversarea pe canalul accelerației și direcției.
Recepționer TQ
Recepționerul Traxxas TQ 2.4 GHz cu trei canale asigură un control sigur fără întreruperi. Asociere ușoară cu un singur buton. Indicația stării se face printr-un LED.
Caracteristici
- Model complet asamblat de mașină specială ovală în scală 1:10
- Setul instalat din fabrică Extreme Heavy Duty pentru rezistență ridicată
- Sistem de prindere a caroseriei fără cleme
- Transmisie premium Magnum 272R instalată
- Design reproiectat
- Placă de motor din aluminiu
- Ax superior din oțel tratat
- Diferențial închis
- Acces ușor la diferențial
- Cupla de frecare Revo Spec Torque-Control™
- Ax telescopic cu articulații
- Amortizoare cu ulei GTR
- Corp din aluminiu
- Acoperire PTFE pentru un mers lin
- Piston din NiT cu duritate excepțională
- Ajustare a preîncărcării arcurilor cu piuliță
- Motor fără perii 3300Kv cu răcire integrată și conector Quick Connect
- Regulator fără perii BL-2S cu trei moduri de condus
- Servo 2075 High Torque rezistent la apă*
- Setul RC Traxxas TQ 2.4 GHz
- Pneuri licențiate Hoosier
- Modelul este pregătit pentru upgrade la un sistem de propulsie mai puternic VXL
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă se găsesc în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede se găsesc pe blog.
Conținutul pachetului:
Conținutul pachetului include modelul complet asamblat de mașină RC Traxxas Slash Mudboss 1:10 2BL RTR cu componentele instalate: motor fără perii 3300rpm/V, regulator fără perii BL-2S, servo Traxxas 2075, recepționer 2.4GHz 3 can. TQ. Transmițător Traxxas 2.4GHz 2 can. TQ. Accesorii: cheie imbus (1.5, 2, 2.5 mm), cheie pentru legături, cheie în cruce, cheie pentru antenă, separator pentru baterie, pistoane și șaibe pentru arcuri. Manual în CZ, manual în EN, DE, FR, SP.
Recomandăm să cumpărați:
Pentru a pune în funcțiune modelul sunt necesare 4x baterii AA pentru transmițător, acumulator de propulsie și încărcător pentru acumulator de propulsie.
Acumulatori LiPo recomandați:
Cu acumulatori LiPo moderni, modelul RC va avea o putere mare și va rula pentru o perioadă maximă posibilă. Modelul poate fi operat cu un acumulator LiPo de 2 celule (7,4 V).
- Pentru o putere mai mare, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 5000 mAh
- Pentru o putere mai mare și rezistență mecanică, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 5200 mAh Hardcase
- Pentru o putere mai mare și un timp de condus lung, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 5800 mAh
- Pentru o putere mai mare și un timp de condus extra lung, acumulator LiPo Traxxas 7.4 V 7600 mAh
Acumulatori NiMH recomandați:
Acumulatorii NiMH nu sunt pretențioși la manipulare precisă și sunt, prin urmare, potriviți dacă modelul RC este utilizat de copii (acumulatorul NiMH nu se va distruge prin descărcare completă). Totuși, acumulatorii NiMH nu oferă aceeași putere.
- Acumulator NiMH Traxxas 8.4 V 3000 mAh (înalt)
- Pentru un timp de condus mai lung, acumulator NiMH Traxxas 8.4 V 5000 mAh (înalt)
- Acumulator NiMH Traxxas 8.4 V 3000 mAh (plat)
- Pentru un timp de condus mai lung, acumulator NiMH Traxxas 8.4 V 5000 mAh (plat)
Încărcătoare Traxxas recomandate
Încărcătoarele universale Traxxas pot încărca acumulatorii Traxxas de tip LiPo și NiMH. Încărcătoarele Traxxas reprezintă o modalitate simplă și sigură de a încărca acumulatorii. Compania Traxxas utilizează un sistem unic iD, astfel încât să aveți întotdeauna siguranța că totul este conectat simplu și în siguranță. În conectorul acumulatorului este integrat un cip, pe care încărcătorul Traxxas îl recunoaște automat și setează pentru dumneavoastră toți parametrii de încărcare ai acumulatorului. Mai multe informații aici.
- Încărcător de rețea Traxxas EZ-Peak 50W cu un singur ieșire
- Încărcător de rețea Traxxas EZ-Peak 2x50W cu 2 ieșiri
Alte accesorii
Servo TRA2270
Pentru o rezistență maximă și performanță în timpul curselor extreme, puteți instala un servo de tuning cu cuplu mare și transmisii metalice TRA2270.
Suport
Suportul rotativ din aluminiu va fi un accesoriu perfect pentru masa dumneavoastră de service sau raftul de expunere. Suportul facilitează întreținerea modelului și împiedică deformarea (îngroparea) pneurilor în timpul staționării pe termen lung.
Placă de lucru
Placă de lucru pentru service-ul modelelor RC și alte lucrări de modelare. Previne deteriorarea mesei de lucru, fiind rezistentă la substanțe chimice. Compartimente practice pentru organizarea pieselor și uneltelor.
Accesorii pentru utilizare obișnuită
Pentru utilizarea obișnuită a mașinii RC Traxxas aveți nevoie de adeziv pentru șuruburi, adeziv de calitate pentru pneuri, ulei siliconic pentru amortizoare și un set de șurubelnițe. Din gama noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașini.
Adezivul pentru șuruburi se aplică pe filet sau pe capul șurubului, fixându-l astfel, iar vibrațiile cauzate de condus nu permit slăbirea îmbinării șurubului. Adezivul pentru șuruburi are o compoziție specială care permite slăbirea ușoară a îmbinării șurubului cu un moment adecvat, fără a deteriora capul șurubului. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit, deoarece un șurub astfel lipit ar putea fi imposibil de slăbit!
Adezivul pentru pneuri se aplică pentru a lipi pneurile de janta roții. Este întotdeauna necesar ca pneul să fie lipit ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă pneul nu este lipit pe întreaga circumferință, acesta poate să se rupă. Adezivul pentru pneuri are o compoziție specială care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul rămâne elastic. Nu folosiți niciodată adeziv obișnuit, deoarece acesta nu este elastic după întărire și în jurul jantelor s-ar forma treptat crăpături în pneu!
Ocazional, este necesar să completați uleiul siliconic în amortizoarele modelului. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minime de ulei siliconic pe pistoanele amortizoarelor. În cazul în care suprafața pistoanelor amortizoarelor sau starea etanșării este în stare proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile așa-numitele seturi de reparare. În oferta pieselor de tuning, sunt disponibile pistoane cu un strat extrem de dur de TiN (nitrură de titan) pentru toate amortizoarele. Pistoanele cu strat TiN pot fi ușor recunoscute după culoarea aurie-verde.

Înscrieți-vă pentru newsletter