Nave civile12 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 12 filtrate
Neambalat
0+

Kit de model din plastic ship 05210 - RMS TITANIC (1:700)

Ambalaj deteriorat, produs nou, nefolosit. Modelul navei de lipit. Dimensiune: 1:700; 38,5 cm. Pachetul contine: 132 bucati de lipit. Informații despre original: Temelia Titanicului a fost pusă pe 31 martie 1909 la șantierul naval Harland & Wolff din Irlanda de Nord, iar doi ani mai târziu, pe 31 mai 1911, linia a fost lansată pentru prima dată. Comandată de celebra companie de transport oceanic White Star Line, a transportat doar cele mai elegante și luxoase echipamente. În 1912, cu o lungime de 269,04 m, o lățime de 28,19 m și un tonaj de 46.320 GRT, Titanic era cea mai mare navă din lume. De pe nava sa soră, Olympic, căpitanul Edward John Smith s-a transferat pe Titanic special pentru călătoria sa inaugurală. Nava a părăsit Southampton miercuri, 10 aprilie 1912, iar în drum spre New York, în SUA, avea opriri programate în Cherbourg, Franța, și Queenstown, Irlanda. Călătoria a decurs fără probleme până când, după o serie de mesaje de avertizare cu privire la prezența aisbergurilor, duminică, 14 aprilie 1912, cu aproximativ un sfert de oră înainte de miezul nopții, a sunat clopoțelul turnului de veghe. Titanicul s-a lovit apoi de un aisberg cu partea dreaptă și s-a scufundat în apele înghețate ale Oceanului Atlantic după două ore și patruzeci de minute. Doar 712 pasageri au supraviețuit dezastrului. © TMG (Titanic-Muzeul-Germania), sub îndrumarea expertă a istoricului și expertului Titanic Andreas Pfeffer. Informații despre model: - Usor de asamblat datorita rezistentei la torsiune a pieselor kit-ului - Cocă detaliată cu structura materialului prezentată - Trei șuruburi de navă - Punți detaliate cu imitație de scânduri de lemn - Suprastructuri căptușite cu ferestre - Bărci de salvare pe macarale - Macarale de marfă - Coșuri detaliate - Stand pentru expunerea modelului - Imprimeuri detaliate Culori necesare: - de bază: 88, 301, 302, 310, 331, 374 Detalii model: Scara: 1:700 Numar de piese: 132 Lungime: 385 mm Dificultate: 3 Detalii despre original: Tip: navă de pasageri Anul/Perioada: 1912 Origine: GB Viteza: 24 kn Recomandat copiilor de la 10 ani. Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU SE ADEPTA COPIILOR SUB 3 ANI!
10+

Nave de plastic ModelKit 05210 - RMS TITANIC (1: 700)

navomodele de la lipirea. Dimensiune: 1: 700; 38,5 cm. Pachetul include 132 de piese din lipesc unul de celalalt. Informații despre original: Titanic temelie a fost pusa pe 31 martie 1909 în șantierele navale Harland & Wolff de la Irlanda de Nord și doi ani mai târziu, la 31 mai 1911, primul lansat pe vaporul cu aburi. Pentru a comanda celebra companie de transport maritim ocean de alb Star Line a fost nu numai cele mai elegante și luxoase facilități. În 1912, Titanic, cu o lungime de 269.04 de metri, o lățime de 28.19 mA tonaj de 46,320 GRT pentru cele mai mari nave din lume. Nava lui sora olimpică a mers kapitán Edward John Smith de pe Titanic special pentru voiajul de fată. Navă a plecat din Southampton miercuri, 10 aprilie 1912, în drumul său spre New York, în Statele Unite au fost programate opriri în Cherbourg, Franța și Queenstown irlandez. Voyage a continuat fără probleme până când, după o serie de mesaje de avertizare cu privire la apariția ghețarilor, pe Duminica paisprezece-4-1912, aproximativ un sfert de oră înainte de miezul nopții clopot nu recunoaște turnul de veghe. Titanic a fost apoi frecat pe partea dreaptă a aisbergului, și după două ore și patruzeci de minute, apa de gheață scufundat în Oceanul Atlantic. supraviețuitori PATA 712 de pasageri. © TMG (Titanic Muzeul-Germania), sub îndrumarea expert istoric și expert pe nava Titanic Andreas Pfeffer. Informații despre modelul: - ușor de a construi din cauza rezistenței la torsiune a componentelor de construcție - detalii privind coca structurii materialului - Trei elice - făcute în detaliu la IMIT puntescanduri de lemn Driven - ferestre rufului căptușite - Bărcile de pe macarale - Macarale Cargo - în detaliu de stive - Stand pentru modelul de expunere - printuri detaliate Culoare necesară: - baza 88, 301, 302, 310, 331, 374 Detalii Model: Scala: 1: 700 Numărul de piese: 132 Lungime: 385 mm Dificultate: 3 Detalii despre original: Tip: navă de pasageri An / Perioada: 1912 Origine: GB Viteza: 24 kn Recomandat de la 10 ani. Atenție: Pericol de sufocare! Produsul conține piese de mici dimensiuni. Nu este potrivit pentru copii sub 3 ani!
0+

Plastic ModelKit navă 05414 - Sailing Ship VASA (1:150)

Model de navă de asamblat. Dimensiune: 1:150; 45,5 cm. Ambalajul conține: 330 de piese de asamblat. În anul 1625, regele suedez Gustav Adolf II a ordonat construirea VASĂ ca nava amiral a flotei sale baltice. Sub conducerea unui maestru olandez de construcții navale, 400 de meșteșugari au lucrat la șantierul naval regal din Stockholm. Corpul construit din lemn de stejar, cu două punți de tunuri, a fost finalizat la începutul anului 1928. Cu peste 700 de sculpturi opulente și aurite și alte decorațiuni, VASA a devenit o navă de o adevărată splendoare. Cu o lungime de 69 m și 72 de tunuri, această navă de război, numită după dinastia regală aflată la conducere, a fost una dintre cele mai mari din vremea sa. Deoarece regele avea nevoie urgentă de ea în timpul războiului împotriva polonezilor, pe 10 august 1628, a ridicat solemn pânzele și a pornit în prima sa călătorie din portul Stockholm. Cu toate acestea, după ce a fost lovită de o rafală de vânt, a înghițit apă prin gura de tragere deschisă și, în câteva momente scurte, s-a scufundat chiar în fața mulțimii adunate. După 328 de ani, VASA a fost descoperită din nou în portul Stockholm și în 1961 a fost ridicată de pe fund. Căutările extinse pentru părțile navei, reconstrucția și conservarea continuă și astăzi. Din 1990, această navă unică și aproape completă este expusă în propriul său muzeu din Stockholm. - Corp detaliat cu multe elemente structurale și decorative - Punți cu structură din lemn și uși către subpunți - Pupa navei bogat decorată și cu multe sculpturi - Catarge detaliate - Prora detaliată - Tunuri realizate cu fidelitate - Guri de tragere separate - 2 bărci de salvare - Uși pregătite - Pânze cu model - Ambalajul conține două tipuri de fire pentru funiile de navigație - Suport pentru expunerea modelului - Steaguri colorate Culori: - de bază: 17, 31, 35, 50, 94, 95, 314, 360, 382 Detalii ale modelului Scara: 1:150 Număr de piese: 330 Lungime: 455 mm Înălțime: 345 mm Detalii ale originalului Tip: velier An/epocă: 1626-1628 Origine: S Viteză: 10 noduri Recomandat copiilor de la 13 ani.
13+

Plastic ModelKit navă 05620 - Spanish Galleon (1:96)

Model de navă de asamblat. Dimensiune: 1:96; 72,4 cm. Pachetul conține: 306 piese de asamblat. Din perspectiva istorică, în epoca de aur a navelor cu vele, galeona spaniolă a fost una dintre cele mai celebre nave de acest tip. Primele galeone au apărut la mijlocul secolului al XVI-lea. Aceste vase cu vele populare au servit atât ca nave de război, cât și ca nave comerciale timp de aproape o sută de ani. Galeona este urmașa directă a galionelor anterioare, propulsate de vâsle. Corpul său era mai îngust decât corpurile masive și greoaie ale așa-numitelor nao, însă, cu toate acestea, spațiul său de încărcare putea transporta o cantitate uriașă de mărfuri. Galeonile spaniole au navigat pe mările întinse cu încărcături de bijuterii, aur, țesături scumpe și alte bunuri de valoare. Pentru a se apăra împotriva atacurilor piraților, acestea erau înarmate cu tunuri grele din alamă. Celebrul flotei spaniole din 1588 dispunea de peste 70 de astfel de galeone înarmate. În una dintre cele mai celebre bătălii navale din toate timpurile, puternica flotă spaniolă s-a confruntat cu o forță navală mult mai mică a flotei reginei engleze Elizabeth I. Regele spaniol Filip II intenționa să transporte, cu ajutorul flotei sale puternice, armata spaniolă peste Canalul Mânecii și să cucerească insulele britanice. Britanicii, care nu dispuneau de o flotă atât de mare, au mobilizat între timp toate forțele lor de apărare. Navele lor au urmărit „Armada” spaniolă timp de mai bine de o lună. În cele din urmă, în iulie 1588, spaniolii au ancorat la Gravelines. Atunci, opt nave engleze în flăcări au intrat, împreună cu fluxul și vântul nocturn, direct în mijlocul flotei spaniole. Deoarece navele spaniole încercau să scape cât mai repede de navele în flăcări, spaniolii au tăiat în grabă cablurile de ancorare, iar unele dintre vase au naufragiat imediat pe recifele de la țărm. Formația spaniolă, altădată disciplinată, s-a destrămat, iar rămășițele sale dispersate au plecat spre nord, în jurul Scoției și Irlandei. Galeonile au avut un impact semnificativ asupra muncii constructorilor de nave din întreaga lume. În special, manevrabilitatea lor îmbunătățită și caracteristicile lor de bază au fost copiate rapid de aproape toți constructorii de nave din Europa. Galeonile spaniole se mândreau, de asemenea, cu vopsele colorate și scuturi ornamentale, care erau nu doar decorative, ci și cu adevărat funcționale. - Corp detaliat cu imitație de lemn - Pereți laterali cu ornamente - Scut ornamental la pupa - Palube detaliate cu imitație de lemn - Timon mobil - Scară - Legături de frânghie - Barcă de salvare cu vâsle - Cadran la pupa - Ancora mare - Scuturi laterale cu blazoane - Catarge detaliate - Cuib de observație - Legături preconfigurate pentru catarge - Pulley-uri pentru legarea precisă a frânghiilor - Vele cu model liniar - Diverse sfori pentru frânghii - Tunuri pe socluri - Steaguri - O mare varietate de imprimeuri, inclusiv decorarea velei principale - Suporturi pentru expunerea modelului Culori: - de bază: 05, 06, 16, 35, 56, 89, 94, 310, 330, 331, 381, 382 Detalii ale modelului Scara: 1:96 Număr de piese: 306 Lungime: 724 mm Înălțime: 635 mm Dificultate: 5 Detalii ale originalului Tip: velier An/epocă: 1556 Origine: E Recomandat pentru copii de la 13 ani.

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi