modern32 produse

Cele mai vândute produse
Produselor 32 filtrate
13+

Avioane Classic Kit A06022 - Blackburn Buccaneer S.2 RAF (1:72)

Modelul unui avion de lipit. Scara: 1:72; dimensiune: 268 mm; număr de piese: 141; dificultate: 3. Informații originale și despre model: Puternicul Blackburn Buccaneer a fost unul dintre cele mai capabile avioane pentru operațiuni la altitudine mică în timpul Războiului Rece. S-a alăturat Marinei Regale Britanice în 1962 pentru a face față unei amenințări semnificative din partea programului expansionist masiv al Marinei Sovietice. La acea vreme, britanicii au avut în vedere utilizarea noului lor jet de asalt pentru a scufunda navele sovietice cu o combinație de arme convenționale și nucleare, mai degrabă decât să se ocupe de costurile paralizante ale construirii de noi nave capabile să facă față sovieticilor. Buccaneerul a reușit să zboare la viteze extrem de ridicate, chiar și la altitudini mici, dovedindu-se a fi avionul ideal pentru a menține stările pactului de la Varșovia în standby, chiar dacă eficiența primelor piese a fost încă afectată foarte mult de puterea redusă a de motor Havilland Gyron Junior. Buccaneer, care opera la bordul unor portavioane britanice relativ mici, trebuia să fie dur, iar construcția sa robustă, pe care Blackburn a proiectat-o foarte practic, a subliniat metoda sa la fel de eficientă de fabricare și proceduri de testare. Noile mașini au fost construite în Brough, unde avea sediul Blackburn Aviation și fiecare piesă finalizată a fost transportată pe drum remorcată de un tractor pe propriul șasiu. Înainte de a putea fi supus inspecțiilor finale și testelor de zbor, el a condus la baza Holme-on-Spalding Moor, la aproximativ 16 mile pe drumuri și poduri șerpuite. Versiunea Buccaneer S.2 a oferit soluții la majoritatea problemelor care au împiedicat primele modele să își realizeze întregul potențial. A fost o platformă mult îmbunătățită. A primit aripi modificate, capacitate mai mare a rezervorului de combustibil și o pereche de motoare puternice Rolls Royce Spey. Această nouă variantă a însemnat pentru Fleet Air Arm achiziționarea unui avion de atac cu adevărat excepțional, care a excelat cu adevărat în sarcina sa principală de a opera la altitudini mici. Printre numeroasele sale funcții, un tip special de scaun de ejecție a fost util pentru mașina care zboară în principal deasupra apei - în cazul unei aterizări de urgență pe mare, a putut trage, chiar dacă aeronava se scufunda deja sub apă. Când Marina Regală și-a închis portavioanele mai mari în 1978, mult iubitele sale bucanieri au fost predate Forțelor Aeriene Regale, care admirau mult timp punctele forte ale mașinii și era foarte recunoscător pentru noua adăugare la inventar. La momentul celei mai mari glorii de la sfârșitul anilor 1970, Blackburn Buccaneer a servit în șase escadrile Royal Air Force. Culori recomandate (Humbrol): versiunea A: 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 196, 85, 11 versiunea B: 28, 33, 53, 61, 87, 93, 127, 155, 159, 163, 164, 165, 166, 195, 196, 85, 11 Detalii model: Scara: 1:72 Lungime: 268 mm Lățime: 186 mm Înălțime: 68,8 mm Număr de piese: 141 Dificultate: 3 Orele de zbor ale corpului: 2 Recomandat copiilor de la 13 ani. Atenție: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU ESTE ADECVAT PENTRU COPII SUB 3 ANI!
8+

Kit clasic avion VINTAGE A03017V - de Havilland Beaver (1:72)

Model de aeronavă de lipit. Dimensiune: 1:72; 12,8 cm.Pachetul contine: 91 piese de lipit. c Informații despre original și model: DHC Beaver, una dintre cele mai durabile avioane din toate timpurile, a fost proiectat pentru a fi utilizat în zonele vaste și adesea foarte inospitaliere ale nordului canadian. Beavery a fost folosit de multe unități aeriene din întreaga lume, inclusiv de Forțele Aeriene ale Armatei Britanice, care a operat 46 dintre aceste avioane. DHC Beaver a reușit să zboare în zone în care alte avioane pur și simplu nu pot ajunge. Trenul său de aterizare putea fi construit pe roți, schiuri sau flotoare și excela în capacitatea de decolare și aterizare scurtă. A fost proiectat special conform cerințelor piloților care lucrează în aceste condiții solicitante. În multe surse de aviație, Beaver este, de asemenea, menționat ca fiind cea mai sigură aeronavă realizată vreodată. A fost folosit de multe unități aeriene din întreaga lume, inclusiv de Forțele Aeriene ale Armatei Britanice, care a operat 46 dintre aceste avioane magnifice. În anii 1970 și 1980, castorii au fost folosiți cu mare eficiență ca avioane de recunoaștere/recunoaștere în Irlanda de Nord. Culori recomandate (Humbrol): - Detalii model: Scara: 1:72 Numar de piese: 91 Lungime: 128 mm Latime: 203 mm Inaltime: 38 mm Dificultate: 2 Puncte Ore de zbor: 1 Recomandat copiilor de la 8 ani. Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU SE ADEPTA COPIILOR SUB 3 ANI!

Kit clasic Avion A09184 - Gloster Meteor F8, Războiul din Coreea (1:48)

Model de avion care trebuie lipit. Dimensiune: 1:48; 28,7 cm. Pachetul contine: 190 bucati pentru lipire. Informații originale: Gloster Meteor F.8 a fost o versiune îmbunătățită semnificativ a primului jet de acțiune britanic și probabil și cea mai bună versiune a acestei mașini acum clasice. Meteorul a cunoscut tulburarea războiului, în special în timpul războiului din Coreea la Squadron No. 77 Forțele Aeriene Regale Australiene. În el, a intrat într-o serie de lupte, în special cu noul jet sovietic MiG 15, care s-a dovedit a fi un adversar foarte dificil. Gloster Meteor a jucat un rol foarte important în istoria Forțelor Aeriene Regale ca prim jet britanic în serviciu activ. Primele sale operațiuni s-au limitat la spațiul aerian peste Marea Britanie, deoarece britanicii nu au dorit să riște ca noile sale tehnologii să cadă în mâinile germanilor, în special în lupta împotriva rachetelor D-1 Doodlebug. Deși Meteorii au fost folosiți în luptele din Europa continentală în etapele ulterioare ale celui de-al Doilea Război Mondial, au fost totuși interzise să se angajeze în luptă cu Messerschmitt Me 262, așa că nu vom ști niciodată cum aceste mașini revoluționare ar pleca unul împotriva celuilalt. Altfel, a fost o plăcere să zboare cu Meteor, permițând piloților o tranziție relativ ușoară de la motoarele cu piston la jeturi. Spre deosebire de Messerschmitt Me 262, Meteor s-a dovedit a fi, de asemenea, o aeronavă foarte fiabilă, aproape la fel de fiabilă ca Spitfire și Tempest pe care a fost destinată să o înlocuiască, și a putut să funcționeze chiar și de pe praguri de aterizare relativ simple. În timpul carierei sale operaționale, a trecut printr-o dezvoltare continuă, astfel încât a fost capabil să rămână în serviciu la RAF timp de mai mulți ani, mai multe mașini au fost folosite ca elevator pentru antrenamente până în anii 80. Schema de culori (culori obligatorii): A - Meteor F8 A77-851 sergent zburat George Spaulding Hale, escadrila nr.77, Royal Australian Air Force, Kimpo, Coreea, martie 1953 - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 B - Avioane Meteor F8 A77-854, escadrila nr.77, Royal Australian Air Force, Kimpo, Coreea, 1953 - 11, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 C - Squadron Meteor F8 No.327, echipa de afișare Ruiten Vier "(Diamonds Four), Koninklijke Luchtmacht (Royal Air Force Air Force), Comando Lucht Verdediging (Comandamentul Apărării Aeriene), Baza Aeriană Soesterberg, Olanda, 1952 - 11, 19, 24, 33, 53, 56, 69, 85, 109, 121, 250 Detalii model: Scara: 1:48 Număr de piese: 190 Lungime: 287 mm Lungime: 236 mm Dificultate: 3 Ore de zbor corp: 3 Recomandat copiilor de la 8 ani. Avertisment: Pericol de sufocare! Produsul conține piese mici. NU ESTE DISPONIBIL PENTRU COPII ÎN 3 ANI!

Merită să vă jucați și să cumpărați la noi