Losi Promoto-SM 1:4 RTR Basic FXR
Caracteristici:
Modelul RC de motocicletă Losi Promoto-SM 1:4 oferă o experiență de conducere autentică și o execuție detaliată cu un aspect realist al motocicletelor de stradă din clasa Supermoto. Promoto-SM este deosebit de potrivit pentru a fi utilizat pe beton, asfalt și alte suprafețe dure, astfel încât îl puteți folosi aproape oriunde, acasă, în parcuri sau pe parcări. Printre principalele noutăți, comparativ cu modelul anterior axat pe motocross, Promoto-MX, se numără noile anvelope de stradă Pro-Line Racing OE (Original Equipment) SM montate pe roți mai mici, un etrier de frână frontal mai puternic și barele de suport laterale reproiectate cu rotițe. Promoto-SM este mai agil, se poate înclina mai mult și oferă o tracțiune mai bună pe suprafețe dure.
Motocicleta cu telecomandă Promoto-SM arată ca un adevărat motard. Printre detaliile de modelare notabile se numără protectorii de mână, aripa frontală scurtată și grafica oficial licențiată FXR cu echipamentul pilotului. Aspectul de modelare se îmbină cu un control tehnic excelent al motocicletei și cu o putere mare a motorului cu curent alternativ. Toate acestea datorită combinației unice de tehnologie mecanică și electronică, dezvoltată special pentru Losi Promoto.
Electronica Promoto-SM include un motor cu curent alternativ puternic de 2700 Kv și un volant din oțel, care sunt montate în centrul cadrului. Motorul rotește volantul la mai mult de 22000 de rotații pe minut, pentru a crea un moment giroscopic pentru o conducere sigură și stabilă. Între timp, tehnologia brevetată Spektrum MS6X preia semnalul de la emițătorul DX3PM și comandă motocicletei Promoto să se încline și să se manevreze cu o echilibrare și finețe fără precedent.
Construcția mecanică a modelului este la fel de impresionantă. Echipa de ingineri Losi a studiat geometria suspensiei unei motociclete reale pentru a oferi Promoto-SM aceleași caracteristici de conducere pe drum. Rigiditatea variabilă a suspensiei spate oferă o aderență excelentă și împiedică atingerea limitelor la aterizare. Construcția unică a furcii frontale cu arcuri interioare și amortizor permite ajustarea rigidității amortizării prin schimbarea vâscozității uleiului și, de asemenea, ajustarea înălțimii de garda. Sistemul de frânare inovator al roților din față și din spate oferă motocicletei o putere de frânare impresionantă și reduce distanța de frânare la jumătate, comparativ cu utilizarea doar a frânei din spate.
NOI BARE DE SUPORT CU ROȚIȚE
Poziția barei de suport a fost îmbunătățită astfel încât motocicleta să se poată înclina mai mult decât varianta anterioară de motocross MX. Noile rotițe din cauciuc cu rulmenți reduc zgomotul și oferă o tracțiune mai bună pe suprafețe dure. De asemenea, sunt incluse opritoare ajustabile, astfel încât puteți seta barele pentru orice suprafață. Roțile ajută, de asemenea, la așezarea motocicletei pe lateral, dacă roata din spate este pe sol, trebuie doar să accelerați și puteți continua să conduceți!
TEHNOLOGIA BREVETATĂ SPEKTRUM MS6X
Noua emițătoare Spektrum DX3PM și receptor SR6300PM se conectează cu tehnologia brevetată MS6X pentru un nou tip de control. Piloții Promoto-SM pot, datorită acestei tehnologii, să treacă dinamic prin viraje la viteze mari și mici. Pentru o conducere mai agresivă și unghiuri extreme de înclinare, utilizați butonul MS6X pentru a crește unghiul de înclinare.
MODURI DE CONDUCERE
Emițătorul DX3PM are 3 moduri de conducere, între care puteți comuta liber în timpul conducerii folosind comutatorul cu basculare.
- Modul Dirt - permite o înclinare suficientă fără a reduce accelerația. Atunci când săriți peste obstacole, ajută și limitează intuitiv ieșirea de accelerație, dacă motocicleta începe să se încline prea mult.
- Modul Street - atunci când conduceți pe suprafețe dure și drepte, electronica detectează roata din față care se ridică, o readuce pe sol și asigură o accelerație maximă.
- Modul de Control al Wheelie - permite menținerea roților pe o suprafață netedă la viteze mari.
TEHNOLOGIA SMART
Modelul este echipat cu componente cu tehnologia Spektrum Smart, care oferă informații despre acumulator și componente. Regulatorul SMART, receptorul și bateria sunt capabile să comunice între ele și să transmită date telemetrice. Emițătorul DX3PM afișează starea de încărcare a acumulatorului Smart din model prin LED-uri pe partea superioară. Opțional, puteți vizualiza telemetria completă (rotații, viteză, temperatură și altele) dacă utilizați un emițător Spektrum cu display, de exemplu DX5C sau DX5 Pro.
ETRIER DE FRÂNĂ ÎMBUNĂTĂȚIT
Un etrier complet nou cu piston flotant a fost proiectat pentru a exercita o presiune mai mare asupra plăcuțelor de frână. De asemenea, pe rulmenți este instalat un nou ax al pistonului Metal Injection Molded (MIM) pentru un mers mai lin și o etanșare mai bună împotriva prafului și murdăriei. Toate acestea contribuie la o distanță de frânare mai scurtă și o frânare mai constantă.
UNITATEA VOLANTULUI
Momentul giroscopic pentru menținerea echilibrului motocicletei este generat de un volant din oțel care se rotește, cu rotații de peste 22000 rot/min. Unitatea volantului cu motor de 2700 Kv și electronică este montată în partea cea mai joasă a cadrului.
AMORTIZORUL CAPULUI DE DIRECȚIE
Pentru o reglare perfectă și o experiență de conducere, un element cheie al modelului este camera dintre rulmentul superior și cel inferior al suportului de direcție, umplută cu ulei foarte vâscos de 500000 cSt. Acest lucru permite o amortizare excelentă a servosaverului și reduce vibrațiile capului.
SERVO-SAVERUL DE DIRECȚIE
Arcurile rigide ale servo-saverului cu plăci compozite montate pe rulmenți asigură o direcție constantă și o capacitate mare de protecție a servo-ului. Dar nu este totul, servosaverul îmbunătățește, de asemenea, semnificativ stabilitatea în viraje, sărituri și traversarea denivelărilor.
ELECTRONICA COMPLETĂ
Modelul este echipat direct cu electronică - regulator de curent alternativ Firma 85A Smart, motor de curent alternativ puternic Firma 3652 3800 kv, receptor DSMR, unitate volant și servo de direcție S620PM ProMoto MG și frâne din față SX108PM ProMoto Micro MG. Totul este instalat și pregătit pentru a conduce.
ȘASIU ÎNGUST
Pentru a crea aspectul corect al unei motociclete subțiri, electronica și bateria au trebuit să se încadreze într-un șasiu compact și îngust. Chiar și în ciuda spațiului restrâns din șasiu, este posibil să se monteze o baterie standard 2S LiPo 5000 mAh în cutia pentru baterie din șaua pilotului. Este necesar să se utilizeze o baterie LiPo cu conector IC5 sau EC5.
FIGURĂ REALISTĂ A PILOTULUI
Figura pilotului este realizată realist, inclusiv cu încălțăminte, cască, mănuși și tot echipamentul necesar. Figura pilotului este, spre deosebire de altele, fabricată din plastic cauciucat cu un miez din spumă internă. Această compunere asigură o mare rezistență a pilotului, care este nu doar solid, ci și suficient de flexibil la impact.
PNEUMATICE PRO-LINE RACING OE
Modelul Promoto-SM este echipat cu noi pneuri de stradă Pro-Line Racing OE (Original Equipment) Supermoto. Pe lângă faptul că completează aspectul motocicletei, pneurile Supermoto sunt proiectate special pentru cerințele de tracțiune pe drumuri în stil supermoto și o durată lungă de viață.
STAND DE EXPOZIȚIE ȘI START
Standul de întreținere și expunere inclus este inspirat de un stand real, completat cu grafica corespunzătoare. De asemenea, pachetul include un stand de start care menține întreaga motocicletă în poziție verticală la start, în stilul boxelor de start. După ce ați rotit volantul, puteți porni pe pistă.
REPLICA ROȚILOR
Roțile realiste cu jante cu raze reale sunt o altă premieră pentru modelul Promoto. Inginerii Losi au creat roți cu raze incredibil de realiste, cu rezistența necesară, ca nimeni altcineva înainte.
CAROSERIE CU GRAFICĂ
Niciun vehicul supermoto nu ar arăta bine fără o grafică adecvată. Promoto-SM are toate piesele – aripa frontală, plăcuța de înmatriculare, protecțiile furcii, panoul lateral din față și din spate, precum și aripa din spate – toate sunt colorate în grafica oficial licențiată din vinil.
DETALII REALISTE
Modelul este realizat în detaliu până la cele mai mici părți, cum ar fi maneta de frână și ambreiaj, cabluri, frâne, evacuare, caroserie colorată, scaun, roți de modelare, frână pe roata din față și multe altele, care cu siguranță vă vor impresiona. Promoto-SM include, de asemenea, protecții de mână, care sunt utilizate pe motocicletele supermoto de dimensiuni complete pentru a proteja manetele de frână și ambreiaj în caz de cădere.
ARIPA DIN SPATE
O aripă din spate obișnuită, montată fix, nu ar rezista mult pe model, așa că Promoto-SM are o aripă din spate pliabilă cu suspensie din elastomer. Astfel, aceasta se poate devia în timpul conducerii pe roata din spate, iar motocicleta se sprijină pe un tampon din nylon rezistent dedesubt.
CONSTRUCȚIA FURCII FRONTLALE
Furca frontală este rigidă în timpul conducerii normale, dar în cazul unui impact se comprimă pentru a absorbi în siguranță energia. Acest lucru protejează componentele furcii frontale și alte componente de îndoire și deteriorare.
PLĂCI DE ALUNECARE ȘI ORIFICII DE VENTILARE
Plăcile compozite de alunecare înconjoară partea frontală și inferioară a șasiului Promoto-SM. Acestea oferă protecție în caz de impact, ajutând la protejarea electronicii montate în interior. Orificiile de ventilație de pe fiecare parte a roții sunt închise, dar pot fi deschise pentru a asigura circulația aerului de răcire atunci când temperatura aerului este prea ridicată.
ȘASIU DIN PLĂCI DE ALUMINIU
Plăcile duble de aluminiu ale construcției de bază a șasiului protejează toată electronica și oferă motocicletei Promoto-SM un aspect realist îngust. De asemenea, acestea conferă cadrului rigiditatea și rezistența necesare.
FURCA FRONTALĂ
Furca frontală Promoto-SM are un nou design modern cu arcuri interioare și amortizor. Tuburile furcii frontale sunt proiectate pentru a funcționa similar cu amortizoarele RC obișnuite, putând fi reglate prin schimbarea vâscozității uleiului. Prin utilizarea arcurilor înfășurate în sens opus, este posibil să se utilizeze distanțierele pentru a ajusta, de asemenea, înălțimea de garda. Și poate cel mai important, arată uimitor – la fel ca cele reale!
AMORTIZAREA DIN SPATE
La fel ca motocicletele mari, Promoto-SM are o amortizare din spate cu un grad crescător de rigiditate. Amortizarea este moale în jurul înălțimii maxime de garda pentru un control lin și o aderență excelentă. Suspensia devine din ce în ce mai rigidă la lovituri mai mari, pentru a împiedica roata din spate să atingă limita. În combinație cu uleiul umplut în amortizoare, motocicleta RC este pregătită pentru a conduce.
PROPULSIE PUTERNICĂ CU CURENT ALTERNATIV
Promoto-SM este echipat cu un sistem de propulsie de înaltă performanță cu un motor cu curent alternativ de 4 poli 3652 3800 kv cu regulator de 85 A. Acest lucru asigură un cuplu mare, o accelerație brutală și o viteză de până la 65 km/h.
UNghiul corect al capului
După luni de testare, echipa de dezvoltare a produsului Promoto a găsit cea mai bună setare a unghiului tubului de direcție de 62,4°, pentru cea mai bună echilibrare a conducerii.
AMBREIAJ SLIDING DE CURSĂ
Având în vedere că motorul are o putere foarte mare, este utilizat un ambreiaj cu două discuri, folosit la mașinile de curse. Ambreiajul protejează sistemul de transmisie, dar în același timp nu limitează performanța motocicletei.
FRÂNĂ FRONTALĂ FUNCȚIONALĂ
Motorul gestionează frânarea din spate prin intermediul sistemului de transmisie, dar la fel ca la motocicletele 1:1, frânarea se face în principal cu frâna din față. Pentru a încetini Promoto-SM, se utilizează o frână din față cu disc din oțel și plăcuțe de frână controlate de un etrier prin intermediul unui servo folosind un cablu. Acest lucru reduce distanța de frânare a motocicletei la jumătate.
PROPULSIE CU LANȚ REALISTĂ
Linkurile din oțel și cele 70 de pini de rulare se învârt în jurul unei roți dințate din oțel cu 10 dinți și a unei roți dințate din aluminiu cu 36 de dinți a butucului roții din spate. Indiferent de condiții, propulsia cu lanț va acționa eficient și fiabil roata din spate.
PREGĂTIT PENTRU A CONDUCE
Losi Promoto-SM vine complet asamblat, inclusiv cu emițătorul Spektrum Smart și electronica de bord deja instalată. Chiar și bateriile AA pentru emițător sunt incluse! Trebuie doar să adăugați o baterie LiPo 2S 5000mAh cu conector IC5 și un încărcător compatibil și puteți porni. Notă: Adaptatoarele IC3/IC5 nu se potrivesc în spațiul din Promoto-MX. Este necesară o baterie LiPo cu conector IC5 sau EC5.
Caracteristici
- Cea mai bine arătoare și cea mai puternică motocicletă RC supermoto
- Grafică oficial licențiată FXR
- Pozitia îmbunătățită a barelor de suport cu rotițe
- Nou etrier de frână și piston
- Anvelope SM în stil Supermoto pe roți mai mici
- Aripă frontală și protecții de mână Supermoto
- Tehnologie brevetată Spektrum MS6X
- Volant cu rotații mari, integrat în cadru
- Rigiditate variabilă a suspensiei din spate
- Propulsie cu curent alternativ puternică care oferă motocicletei o viteză de până la 65 km/h
- Moduri de conducere Dirt, Street și Wheelie Control
- Construcție anti-șoc a furcii frontale
- Figura realistă a pilotului cu echipament autentic
- Frână frontală cu disc funcțional controlată de servo
- Propulsie cu lanț cu ambreiaj cu două discuri
- Stand de start
- Stand de parcare
* Informațiile despre specificațiile de rezistență la apă pot fi găsite în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în mediu umed pot fi găsite pe blog.
Conținutul pachetului:
Conținutul pachetului include modelul RC asamblat de motocicletă Losi Promoto-SM 1:4 FXR cu componentele instalate: motor cu curent alternativ Firma 3652 3800kv, regulator Firma 85A Smart - Promoto, receptor DSMR 6CH - ProMoto, servo de direcție S620PM ProMoto MG, servo de frână din față SX108PM ProMoto Micro MG, unitate volant. Emițătorul Spektrum DX3 DSMR Smart ProMoto și 4x baterii AA pentru emițător. Accesorii: stand, stand de start, 2x cuie pentru fixarea standului, 2x cheie plată 6/9 mm, cheie de manetă, distanțiere pentru întinderea lanțului, ulei pentru lanț. Manual CZ, ghid de pornire rapidă și manual EN, DE, FR, IT.
Recomandăm să achiziționați:
În pachet este inclusă motocicleta completă cu emițător. Nu este inclusă bateria de propulsie LiPol 2S 5000mAh cu conector IC5 sau EC5 și un încărcător adecvat.
Baterii recomandate
Pentru alimentarea modelului RC, recomandăm o baterie LiPol de propulsie cu 2 celule (7.4V).
- Pentru operare economică, bateria LiPo Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 30C HC IC5 cu conector IC5 și tehnologia Smart.
- Pentru o conducere mai agresivă, bateria Spektrum Smart LiPo 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 cu conector IC5 și tehnologia Smart.
Bateriile Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și cea mai sigură metodă de întreținere și încărcare a bateriilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Încărcătoare recomandate pentru baterii convenționale și Smart
Dacă decideți să utilizați moderne Smart LiPo baterii, atunci recomandăm aceste încărcătoare:
- Încărcător de rețea Spektrum S1100AC cu un singur ieșire 1x 100W.
- Încărcător de rețea Spektrum S1400 cu un singur ieșire 1x 400W.
- Încărcător de rețea Spektrum S2200 cu două ieșiri 2x 200W.
Accesorii pentru operarea obișnuită
Pentru operarea obișnuită a modelelor RC, aveți nevoie de adeziv pentru pneuri, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din gama noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC.
Adezivul pentru pneuri se aplică pentru a lipi pneurile de janta roții. Este întotdeauna necesar ca pneul să fie lipit ferm pe toată circumferința jantei! Dacă pneul nu este lipit pe toată circumferința, acesta poate să se rupă. Adezivul pentru pneuri are o compoziție specială, capabilă să lipească materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - consultați accesoriile recomandate.
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. În operarea obișnuită, există doar scurgeri minime de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea etanșării este proastă, scurgerea uleiului poate fi semnificativă. Pentru aceste cazuri, sunt disponibile seturi de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), consultați accesoriile recomandate.
Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de reglare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv.
Huse de protecție pentru baterii
Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea bateriilor. Bateriile LiPo pot, menținând dimensiuni mici și o greutate redusă, să ofere curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de conducere îndelungat. Pe de altă parte, bateria LiPo este predispusă în special la deteriorări mecanice.

Înscrieți-vă pentru newsletter