Arrma Mojave 6S BLX 1: 7 4WD RTR verde
Caracteristici:Modelul RC de mașină Arrma Mojave 6S BLX 4WD la scară 1:7 este pregătit pentru o conducere extremă atât pe teren accidentat, cât și pe drum drept și este complet echipat cu componente Spektrum. Chassis-ul din aluminiu rezistent garantează rigiditate chiar și la viteze de peste 90 km/h!
Arrma Mojave 6S BLX 4WD nu lasă pe nimeni să se îndoiască de performanțele sale, mașina face față condițiilor dificile chiar și pe drumuri neamenajate, pe care poate să alunece și să atingă viteze de peste 95 km/h! La manevrare, vă ajută un set RC de 2,4GHz de încredere. Mașina mare și puternică ascunde sub caroserie un șasiu din aluminiu anodizat de 3 mm cu un suport central pentru a crește rigiditatea și rezistența. Propulsia 4X4 de înaltă performanță este echipată cu axuri de transmisie din oțel rezistent și diferențiale complet metalice. Cutia de viteze centrală poate fi îndepărtată prin scoaterea a doar cinci șuruburi, accelerând semnificativ întreținerea. Răzuitorul motorului permite un acces rapid și ușor la motor. Bara de protecție mare, amortizoarele cu ulei pe turnurile frontale și posterioare mențin anvelopele dBoots® Hoons ferm așezate pe traseu. Anvelopele sunt montate pe jante cu hub-uri extrem de rezistente.
Mașina este, ca un adevărat mare model de curse, echipată cu o caroserie cu o cușcă de model, un cockpit cu piloți și un panou de instrumente, astfel încât la condus se comportă ca o mașină adevărată mare. ARRMA Mojave BLX este complet echipat cu componente Spektrum, care vă facilitează semnificativ operarea și întreținerea electronicii modelului.
Caracteristicile mașinii Arrma Mojave 6S BLX 4WD
Model RC mare de teren 1:7
Conduceți cu o viteză de 95 km/h cu o baterie de 6S cu pinion opțional
Cu tracțiune 4X4, puteți conduce pe diverse suprafețe
Caroseria este complet vopsită cu accesorii de model
Desert Truck cu tracțiune pe toate roțile
Transmisii complet metalice în diferențiale și cutia de viteze
Șasiul este din aluminiu anodizat de 3 mm, rezistent 6061-T6
Suportul central al șasiului asigură o rezistență maximă a chassis-ului
Bara de protecție frontală și posterioară funcțională
Locație ușor accesibilă pentru o îndepărtare rapidă a motorului
Brațe rezistente pentru sarcini mari cu capac din aluminiu anodizat roșu
Cutie de recepție rezistentă la apă*
Servosaver mare și eficient
Tracțiune 4X4 cu axuri de transmisie din oțel rezistent
Diferențiale complet metalice și roți de transmisie
Suspensie independentă a axelor
Amortizoare din aluminiu ajustabile cu orificiu mare
Turnuri de amortizoare frontale și posterioare din aluminiu anodizat negru
Anvelope 5-Spoke și anvelope dBoots® FORTRESS
Hub-uri extrem de rezistente pentru roți
O-rinți pentru piulițele hub-ului roții
Transmițător Spektrum™ SLT3™ 3 canale 2,4 GHz
Recepție Spektrum ™ SR315 cu protocol dual
Servo digital Spektrum™ S652
Regulator Spektrum™ Firma™ 150A Smart
Motor fără perii Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV
Bară de diferențiale rezistente
Carcasele diferențialelor sunt fixate mai ferm în șasiu, fiind conectate la șasiu prin suporturi, fixate cu șuruburi pe partea superioară a carcasei.
Ajustarea șuruburilor sferice
Rulmentul frontal este montat pe șuruburi sferice ale brațului superior și inferior, care au posibilitatea de a ajusta jocul bilei în rulmentul rulmentului. Ajustarea este simplă, realizată prin rotirea șurubului hexagonal.
Demontare rapidă a diferențialelor
Mojave 6S BLX este echipat standard cu trei diferențiale cu roți dințate metalice, pentru a asigura fiabilitatea și o durată de viață mare a acestor piese expuse. Diferențialele frontale și posterioare ușor accesibile vă permit să efectuați întreținerea în câteva minute. Aceasta înseamnă că veți petrece mai puțin timp cu întreținerea, astfel încât să aveți mai mult timp pentru a conduce.
Suport central
Pentru a preveni îndoirea plăcii șasiului în timpul conducerii, aceasta este întărită cu o bară rigidă, care este ancorată între turnurile amortizoarelor.
Bara de protecție frontală și posterioară stilizată
Bara de protecție nu îndeplinește doar o funcție de protecție împotriva coliziunilor cu obstacole, ci are și o latură de design distinctivă. Acestea fac parte din aspectul întregului vehicul și completează caroseria cu detalii interesante.
Capacitate excelentă de trecere prin teren
Construcția șasiului se bazează pe cerința de a avea o capacitate excelentă de trecere prin teren, de aceea au fost prioritizate parametrii precum cursa amortizoarelor, torsiunea axelor și înălțimea de garda. Datorită acestui fapt, vehiculul poate face față chiar și în terenuri greu accesibile.
Raza mare de direcție
Rulmenții sunt montați pe axele cu șuruburi sferice mari, care asigură excelent cerința de rază mare și libertate de mișcare. Șuruburile sunt montate în axele pe suporturi din aluminiu, care asigură în siguranță transferul forței de la roți la axele.
Opțiuni de alegere a culorii caroseriei
Mașina este disponibilă în două variante de culoare, negru-verde și negru-roșu, opțional este posibil să achiziționați și o altă variantă de culoare.
Detalii realiste
MOJAVE Desert Truck 1:7 are aspectul unui adevărat vehicul de deșert, realismul este subliniat și de cockpitul echipat cu piloți, instrumente de bord și navigație. Pe capotă se află un extinctor, în față o grilă de radiator, lumini și pe caroserie o mulțime de autocolante.
Cutie de recepție cu etanșare
Cutia pentru recepție are dimensiuni mai mari pentru recepție și cabluri, intrarea cablurilor este etanșată cu un sigiliu din cauciuc, la fel ca și capacul. Astfel, se asigură etanșeitatea, astfel încât murdăria și apa să nu pătrundă în cutie.
Rulmenți cu etanșare din cauciuc
Mașina este complet echipată cu rulmenți cu bile cu etanșare din cauciuc pe ambele părți, care asigură o durată de viață mai mare a rulmenților.
Pinioane opționale pentru motor
Motorul fără perii este instalat pe un suport de motor anodizat roșu, pe ax sunt roți dințate cu pinionul motorului având Modul 1 pentru performanțe optime. Suportul de motor din aluminiu anodizat roșu poate fi ajustat și fixat ferm datorită fabricării precise. Suportul glisant permite astfel ajustarea poziției motorului prin eliberarea a două șuruburi, care sunt ușor accesibile din partea de sus. Această soluție simplifică semnificativ ajustarea între jocul dințat și schimbarea pinionului.
Servo-saver
Servo-saver absoarbe eficient șocurile modelului pe roțile din față și protejează astfel servo-ul de direcție. În plus, servo-saver-ul din aluminiu este ușor pentru a reduce greutatea și a îmbunătăți caracteristicile de conducere.
Servo digital SPEKTRUM® S652
Servo SPEKTRUM® S652 cu transmisii metalice
Rezistent la apă*
Cuplu de 19,08 kg-cm la 7,4 V.
Cu 32% mai mult cuplu și 5% mai rapid decât servo ADS-15M
Regulator fără perii SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART 3S-6S
Controlul modelului este asigurat de un regulator modern SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A SMART cu un microcontroler ARM Cortex M4 de 32 de biți, care este capabil să citească telemetria completă și să o transmită la recepție printr-un conductor integrat în noul conector IC5. Datele sunt transmise prin protocolul SRXL2. Informațiile despre tip, temperatură și tensiunea celulelor bateriei sunt citite direct de la bateria Smart. În timp real sunt disponibile curentul, temperatura, tensiunea totală a bateriei, tensiunea fiecărei celule a bateriei, temperatura bateriei, capacitatea rămasă și turațiile motorului.
Electronica este complet acoperită cu un material special de turnare, care împiedică pătrunderea umidității* sau a murdăriei în electronică. Regulatorul se pornește și se setează cu butoane care sunt sub un capac din cauciuc.
Regulatorul conține un procesor rapid și puternic de 32 de biți ARM M4
Regulatorul este rezistent la apă*
Protecție la supracurent, protecție termică, failsafe
Deconectare automată LiPo la tensiune scăzută
Carcasă robustă din plastic, radiator din aluminiu cu ventilator pentru eficiență ridicată
BEC ajustabil de înaltă performanță
Conectori IC5™ foarte rezistenți, compatibili cu conectorii EC5™
Motor puternic
Motor Spektrum Firma 2050Kv 4074
Alimentare cu până la 6 celule LiPo
Carcasă din aluminiu cu anodizare neagră și logo-ul Spektrum gravat
Design cu patru poli pentru un mers lin și un cuplu ridicat
Axul cu un diametru de 5 mm este montat în rulmenți cu bile
Motorul este echipat din fabrică cu conectori placati cu aur de 4 mm pentru o conexiune fiabilă
Fanta de la capătul axului motorului permite montarea sigură a pinionului
Spektrum SR315 DSMR Sport
Recepția SR315 DSMR Sport de nouă generație în format micro cântărește doar 6g. Opțiunea de alegere SmartSafe™ sau "Gas" Failsafe, asociere cu buton. Tehnologia DSMR asigură o rază completă și un răspuns rapid al recepției.
Designul cutiei cu colțuri rotunjite și greutate redusă
Datorită butonului de asociere, nu aveți nevoie de un conector de asociere
SmartSafe™ Failsafe și "Gas Mode" disponibile la asociere
Protocol de modulare DSMR sigur și viteză de cadru mare de 5.5ms
Compatibil cu telemetria SMART, (transmițător DMSR compatibil cu aplicația SPEKTRUM dashboard)
Transmițător Spektrum SLT3
Transmițătorul cu volan Spektrum SLT3 cu 3 canale, care funcționează în banda de 2.4 GHz, este compatibil cu protocolul SLT. Greutatea redusă a transmițătorului Spektrum SLT3 permite o utilizare fără oboseală. Volanul este acoperit cu un inel din spumă pentru o prindere fermă. Dispunerea comenzilor este practică și intuitivă - toate comenzile sunt plasate astfel încât să fie rapid accesibile atunci când este necesar. Pentru fixarea pe curea este disponibil un cârlig sigur.
Setul RC cu volan Spektrum SLT cu 3 canale pentru un control fiabil
Construcție dovedită pentru o prindere confortabilă fără oboseală
Opțiuni de limitare a max. deflecțiilor canalului de direcție
Trim pentru accelerație și direcție, inversare pentru accelerație și direcție
Limitator de putere a motorului 50%, 75% și 100%
Al treilea canal poate fi utilizat pentru dispozitive suplimentare, de exemplu, pentru module sonore.
Tehnologia Spektrum SMART
Tehnologia Spektrum Smart oferă mai multe informații despre model, transmisie de telemetrie, operare mai ușoară și întreținerea acumulatorilor. Toate componentele SMART, inclusiv bateriile, sunt capabile să comunice între ele și să transmită telemetria. Pentru a vizualiza telemetria completă, este necesar să aveți un transmițător Spektrum compatibil cu display. Vizualizarea telemetriei depinde de tipul transmițătorului pentru modelul specific.
Mai multe informații despre tehnologia Smart găsiți în blogul nostru. O prezentare a transmițătoarelor compatibile aici.
* Informațiile despre specificațiile de etanșare la apă le găsiți în manualul de utilizare. Sfaturi și trucuri pentru operarea în medii umede găsiți în blog.Conținutul pachetului:În pachet se află modelul RC de mașină Arrma Mojave 6S BLX 4WD asamblat cu componentele instalate: regulator fără perii Firma™ 150A Smart, motor fără perii Firma 4074 2050Kv, recepție Spektrum SR315 DSMR, servo Spektrum S652 18kg MG. Transmițător Spektrum SLT3 2.4GHz. Caroserie complet vopsită. Accesorii: cheie în cruce, cheie tubulară 1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm, jumper IC5 și pinion 20T. manual multilingv în engleză, germană, franceză și instrucțiuni în slovacă.Recomandăm să achiziționați:Pentru a pune în funcțiune modelul sunt necesare 4x baterii AA pentru transmițător, acumulator de propulsie și un încărcător adecvat pentru acumulatorul de propulsie.
Acumulatori recomandați
Cel mai potrivit este utilizarea unui singur acumulator LiPo cu 4 sau 6 celule (14.8, 22.2 V). În acest caz, a doua intrare a cablului Y trebuie să fie scurtcircuitată cu jumperul IC5 inclus, care este deja parte a pachetului modelului RC.
De asemenea, modelul poate fi operat cu o pereche de acumulatori cu două celule (7.4 V) sau trei celule (11.1 V) LiPo conectați în serie. În acest caz, ambii acumulatori sunt conectați la cablul Y, cu care regulatorul este echipat din fabrică. Dezavantajul acestei soluții este că ambii acumulatori trebuie să fie complet identici și la fel de încărcați. De aceea, este mai bine să folosiți un singur acumulator cu 4 sau 6 celule, vezi mai sus.
Pentru utilizare obișnuită, un acumulator LiPo Spektrum 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2. Datorită vitezei mai mici, această soluție este potrivită pentru copii.
Pentru utilizare obișnuită cu o durată de funcționare mai lungă, un acumulator LiPo Spektrum G2 14.8 V 6800 mAh cu tehnologia Smart G2. Datorită vitezei limitate, această soluție este potrivită pentru copii.
Pentru viteza maximă posibilă, recomandăm o pereche de acumulatori cu trei celule Spektrum 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart, sau Spektrum G2 11.1 V 5000 mAh cu tehnologia Smart G2, sau extra puternici Spektrum G2 11.1 V 6800 mAh cu tehnologia Smart G2.
Acumulatorii Spektrum cu tehnologia Smart reprezintă în prezent cea mai modernă și cea mai sigură metodă de întreținere și încărcare a acumulatorilor. Avantajele tehnologiei Spektrum Smart le găsiți aici.
Acumulatorii Smart G2 sunt și mai ușor de utilizat și mai siguri, datorită absenței conectorului de echilibrare. Acumulatorii G2 au, de asemenea, o descărcare automată de până la 3 ori mai rapidă în modul de stocare. Acumulatorii Smart G2 pot fi încărcați doar pe încărcătoarele Spektrum Smart și Smart G2.
Încărcătoare recomandate pentru acumulatori convenționali și Smart
Încărcătoarele Spektrum Smart pot încărca atât acumulatorii Smart și Smart G2, cât și acumulatorii convenționali. Încărcătoarele Smart vândute anterior, după actualizare, suportă de asemenea Smart G2.
Încărcător de rețea Spektrum S1100 G2 cu o ieșire de 1x 100W.
Încărcător de rețea Spektrum S1200 G2 cu o ieșire de 1x 200W.
Încărcător de rețea Spektrum S2100 G2 cu două ieșiri de 2x 100 W.
Încărcător de rețea Spektrum S1400 G2 cu o ieșire de 1x 400 W.
Transmițător universal cu display
Pentru operarea modelului, recomandăm ca tuning un transmițător universal Spektrum DX6C sau DX5 Rugged, care are față de transmițătorul setului următoarele avantaje:
Display pentru vizualizarea datelor și setări confortabile
Vizualizarea telemetriei SMART complete, pe care modelul o oferă (în funcție de tipul modelului)
Mecanică de control precisă, ergonomie excelentă
Posibilitatea de a seta funcții avansate, inclusiv exponențiale
Asocierea mai multor modele cu un singur transmițător, memorie pentru setări individuale
Accesorii pentru operarea obișnuită
Pentru operarea obișnuită a modelelor RC aveți nevoie de adeziv pentru anvelope, adeziv pentru șuruburi, un set de unelte și ulei de silicon pentru amortizoare. Din oferta noastră, recomandăm un set de unelte accesibil pentru mașinile RC.
Adezivul pentru anvelope lipește anvelopele de janta roții. Este întotdeauna necesar ca anvelopa să fie lipită ferm pe întreaga circumferință a jantei! Dacă anvelopa nu este lipită pe întreaga circumferință, aceasta poate să se rupă. Adezivul pentru anvelope are o compoziție specială, care poate lipi materiale precum cauciuc sau nylon și, în același timp, după întărire, adezivul este flexibil. Din oferta noastră, recomandăm adezivul Robitronic Tire Glue - vezi accesoriile recomandate.
Ocazional, este necesar să completați uleiul de silicon în amortizoarele modelului și să schimbați uleiul din diferențiale. Prin utilizarea obișnuită, apar doar scurgeri minore de ulei de silicon pe tijele amortizoarelor. În cazul în care suprafața tijelor amortizoarelor sau starea garniturilor este proastă, scurgerea uleiului poate fi mare. Pentru aceste cazuri sunt disponibile kituri de reparare sau piese individuale. Din oferta noastră de uleiuri de silicon, recomandăm uleiurile de silicon TLR (Team Losi Racing), vezi accesoriile recomandate.
Pentru întreținerea obișnuită, este necesar adezivul pentru șuruburi. Șuruburile înșurubate în material metalic (de exemplu, șuruburile din motor, șurubul de ajustare din pinion) trebuie să fie asigurate împotriva desfacerii cu acest adeziv.
Huse de protecție pentru acumulatori
Husele de protecție sunt destinate să limiteze riscurile asociate cu transportul și încărcarea acumulatorilor. Acumulatorii LiPo pot oferi, menținând dimensiuni mici și greutate redusă, curenți de descărcare mari și dispun de o capacitate mare pentru un timp de funcționare lung. Pe de altă parte, acumulatorul LiPo este predispus în special la deteriorări mecanice.