In cazul in care au fost gasite defecte pe produs, urmati pasii urmatori:

 

Scrieti reclamatia dumneavoastra pe adresa info@raijucarii.ro.

Vanzatorul trimite curierul sa ridice produsul revendicat iar cumparatorul trebuie sa-l predea la curier cu o copie a facturii si cu o descriere a defectelor produsului.

Vanzatorul trebuie sa rezolve reclamatia(pozitiv sau negativ) cel tarziu in termenul prevazut de lege, care este de 30 zile.

Dupa depasirea acestei perioade cumparatorul are dreptul la o rambursare a sumei de cumparare.

 

 

  • Vanzatorul evalueaza reclamatia in baza instructiunilor furnizate de producatorul produsului.
  • Vanzatorul poate trimite produsul pentru a fi evaluat de producator.
  • In cazul recunoasterii reclamatiei ,vanzatorul o să trimita cumparatorului un produs nou sau acelasi produsul daca a putut fi reparat.
  • Cumparatorul nu suporta taxele de transport.
  • Produsul reclamat nu il trimiteti prin ramburs, COLETUL NU VA FI PRELUAT